ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


היי אני אלינה ואני נערת ליווי – יומנה של נערה שאוהבת סקס

מכירים אותי? אני אלינה, אני אחת מיני נערות ליווי שוות שרוצות לעשות לגברים טוב, זה לא רק סקס, לפעמים זה מפגשים לוהטים לא מחייבים. אני מאמריקה, עשיתי את העלייה שלי לא מזמן, חיפשתי מקצוע שווה והנה אני כאן כותבת לכם, מספרת על חוויות.

בהתחלה לא חשבתי שאני אלך על זה, מה לי ולזה, אבל הכסף היה כל כך טוב שאמרתי לעצמי מה יכול להיות? אני בודדה אין לי אף אחד כאן, אני רוצה משהו שווה שיאפשר לי לחיות כאן בדיוק כמו שאני רוצה. חמש שנים, חמש שנים עברו מאז העלייה שלי, שוב, לא ידעתי שאני אעסוק בזה, אפילו היה לי בן זוג מעבר לים. גם עם הבן זוג שלי אהבתי לעשות כל מיני דברים, אני בן אדם מאוד פתוח, ליברלי, היה לנו קטע מושלם של כל מיני אקטים מיניים מטורפים, אהבנו את ההתערבבות הזאת.

זה לא היה בדיוק רומנטיקה, היה מהול בזה משהו יותר מדהים, יותר מחרמן, למרות הכול, הוא פרגן לי ואמר שהוא יעלה אחריי. אני אעשה קצת כסף ואז ניפגש שוב.

שוב אני אומרת, זה לא היה מקצוע, סתם עניין מרגש כזה, אבל למרות שהייתי נפגשת עם גברים אף פעם לא התפשרתי ובחרתי את הטוב ביותר.

המפגש הראשון שלי היה עם גבר מיוחד, מישהו שישבתי בבר והכרתי במקרה בהפסקות שלי, היינו מנהלים שיחות על גבי שיחות במשך שעות עד שזה פשוט קרה.

הייתה לנו כימיה מטורפת, זה התחיל כחברים ומהר מאוד זה היה סקסי ביותר, התנשקנו ללא התרעה, נשארנו עם טעם טוב בפה תרתי משמע.

אני לא מתביישת להודות, אני אוהב תסקס, פגשתי אותו וזה פשוט קרה, גם הרווחתי כסף וגם נהניתי מהידיים שלו פוגשות את השדיים שלי, מלקק אותי, מפנק אותי ומתחלף איתי בתפקידים .במקום שאני אענג אותו הוא פשוט עשה לי את זה ופינק אותי בטירוף.

הוא ליקק את כולי, זה הרגיש לי כמו ריגוש מטורף, לא היה שם שום דיבור על כסף, פשוט סקס מטורף ללא פשרות.

הוא חדר אליי, נגעתי בו, גירה אותי וגמרתי תוך שניות, למרות שהבנתי שעכשיו תורי לעשות לו איך אומרים? עבודת יד טובה, אחת כזאת שתגרום לו להגיע לשיאים שלא הכיר.