ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


נערות השעשועים – חוויה בלתי רגילה מתוך יומנו של לקוח

החוויה הזאת זכורה לי כמו אתמול, אמנם עברו עשרים שנה ועדיין, אני לא שוכח את המגע, את התחושה הנהדרת ואת הזיכרון המתוק הזה שלא עוזב אותי. אני ועוד כמה נערות ליווי, נערות שעשועים מדהימות שיודעות לתת את המענה הנכון בזמן הנכון.

כמו כל איש שירות, אני מאמין שגם הן כנשות שירות, רצו לענג, להפתיע, לתת את ה100 אחוז שלהן.

פגשתי שתי נשים שוות במיוחד בחדר מבודד, בדיוק כמו אמסטרדם, חדר אדום, מושלם, נראות מדהימה.

הספות, השטיחונים, התמונות, התפאורה כולה, הכול היה מושלם ביותר, אבל הן, הן היו בהחלט משהו מיוחד במינו, נשים במלוא מובן המילה, נשים שרק רוצות לאהוב אותך, לחבק, לא לחפור יותר מדי, פשוט להיות שם, לתת לך לטעום את המגע, להשאיר את כל הבעיות מאחור.

שירי ודפי, שתי נערות ליווי שוות שהכרתי שם באותו החדר, מנשקות, מחבקות, מקבלות אותך כמו מלך העולם.

אתה מרגיש באותו הרגע כמו סוג של שיח, מרגיש שאתה כל העולם שלהן, מרגע שהן התקרבו אליי, לא יכולתי לנשום, התחושה, המגע הזה שאי אפשר לתאר אותו, רק להרגיש אותו. אישה נושקת, גוף נושק לגוף, שפתיים, רגליים משתלבות על ישבן, איברים זקורים, רצון שזה לא ייגמר לעולם.

כך השתרעתי לי על השטיח, הנחש שלי ניהל את כל ההצגה, הוא טייל לו בחופשיות בתוך הנרתיק של אחת מהן, מפלס את הדרך, מרגיש את החום, את הנעימות, את האורגזמה שעוד שנייה מאיימת לתקוף.

אבל לא, זה עוצר, יש מן תחושה שלא רוצים שזה ייגמר לעולם, כמה פעמים וזה נגמר, זה יכול להיות? זהו שלא, יש שלב מסוים שאני נעצר, משהה את ההנאה ולא רוצה שהיא תיגמר לעולם. אני חודר עוד כמה פעמים ומיד לאחר מכן מבקש מהן לא לגעת בי, לא להעביר את היד על הפטמה ולא לנשק אותי איזו נשיקה רטובה, כי עוד שנייה אני מתפרץ, גומר כמו מטורף.

אני חודר אליה שוב וגומר בתוכה כמו מטורף, פעם אחר פעם, מגיע לשיאים שלא הכרתי קודם לכן. הכול מתפרק, אבל לטובה, יש גם רגעים כאלו, את החוויה הזאת בטוח לא אשכח, את היחס, את האהבה והחום שהיו חסרים לי כל כך ומצאתי בחיקן של כמה נשים שידעו מה באמת צריך גבר אמיתי.