ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


זה היה אחד מאותם הימים הפשוטים יותר, ימים ששום דבר לא קורה בהם, לא ידעתי מה אני עושה באותו יום, לקחתי יום חופש מהעבודה שלקחה ממני לא מעט זמן ואנרגיות. הלכתי קצת לטייל בים, רציתי שינוי, אבל הוא לא בא. גם לא רציתי להיות עם מישהי שאני מכיר, לא מישהי שאני צריך לתת לה יותר מדי הסברים.

חבר המליץ לי על שירותי ליווי שמעניקות נערות ליווי , מקום מושלם, מקום שבו אוכל להביע את הרגשות שלי הן בהיבט הרגשי והן בהיבט הפיזי. להרגיש, לגעת, לזיין מישהי ללא התחייבות, הנה אמרתי את זה והחבר שלי לשמחתי הבין את זה היטב.

נפגשנו בחדר בבית המלון, היא אפילו לא שאלה אותי לשמי, זה היה מדליק, היא הורידה לי את הבגדים, כמו עובדת על אוטומט, היא הסירה מעצמה את החזייה, נותרה ערומה, לא יכולתי שלא לשלוח את היד שלי.

נגעתי לה בפטמה, החזה שלה היה זקור ומושלם, וואו אין לתאר את המראה המושלם הזה, היו לה שדיים מדהימים, התקרבתי עוד קצת, ליקקתי לה את הפטמה, היא הייתה בפה שלי, אני מרגיש אותה גונחת.

זה מרגש יותר ויותר, אני מרגיש איך הזין שלי עומד ואני פשוט רוצה לזיין אותה. אני מרים אותה והיא יושבת עליי, אני מחדיר אותה, מזיין אותה לאט ואז מהר יותר, אנחנו עוברים לחדר השינה, אני מלקק לה את השפתיים אבל לא למעלה, את הלמעטה המדהים הזה שלה, היא הייתה קצת שעירה אבל זה לא הפריע לי.

זה גירה אותי יותר, האצבעות שלי שיחקו עם האיבר המדהים הזה שלה, אני מלקק אותה, חודר עם הלשון יותר ויותר עמוק.

היא הודפת אותי בזהירות רבה, תופסת את הזין שלי ומתחילה למצוץ לי, מחזירה את השליטה לעצמה, היא מלקקת לי את האיבר. אני מרגיש אותה, אני מרגיש את הפה שלה נסגר עליי. אני מת לגמור, אבל לא מוכן שכך זה ייגמר. אני מסובב אותה אל הקיר ומזיין אותה בעמידה, מלקק שוב את הפות הרטוב שלה, מכין אותה ושוב מזיין אותה בחוזקה.

אני שומע אותה גונחת, אני בעצמי מרגיש שעוד רגע אני פשוט מתפוצץ בתוכה, אני מזיין אותה חזק והיא מבקשת שאעשה את זה עוד יותר חזק.

אנחנו גומרים יחד, למרות שהיא עושה את זה לא מעט עם לא מעט גברים, הגענו יחד לאורגזמה מדהימה.