ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


"מה?"

 

"האם הנשיקה שלי הדליקה אותך, כי הרגשתי את הדבר שלך וזה נהיה ממש קשה." היה לה מבט קוקטי על פניה, כשהיא יודעת בדיוק מה היא עשתה. "במחקר סקס הסבירו שדבר של בחורים יהיה קשה כשהם נרגשים ומתעוררים." פחדתי להודות עד כמה היא באמת הדליקה אותי.

 

"קצת."

 

"אהמ….אהמ……האם אני יכול,,,, לראות את זה?" היא התחננה בעיני הגור העצובות שלה.

 

היא עברה לגמרי את הגבול. היא לא הייתה צריכה לשאול אותי, זה היה לגמרי לא הולם. זה היה המקום שבו הייתי צריך להיות חזק ולהוריד את הרגל. הייתי צריך להגיד לה שמה שהיא מבקשת לא יקרה, היא תצטרך לחכות עד שיהיה לה חבר. אז למה נאבקתי עם זה וחשבתי אם אני צריך לתת לה שיא מהיר.

 

הדבר הבא שידעתי שאני שוב מאשר, שואל אם כן, האם היא באמת לעולם, לעולם לא תספר לאף אחד. כמובן, היא הסכימה במהירות. התרגשתי והזין שלי היה כל כך קשה שזה ממש כאב. נשמתי עמוק והתחלתי לשחרר את החוט במכנסיים הקצרים שלי.

 

אנה ראתה אותי מתחילה לשחרר את המכנסיים הקצרים שלי והיא הציעה להסיר את החולצה שלה כדי להראות לי את הציצים שלה מאז שהראיתי לה את הזין שלי. לא אמרתי לה שזה מיותר, אבל גם לא עצרתי אותה כשהיא התחילה להסיר את החולצה. הזין שלי קפץ כשהמכנסיים הקצרים והתחתונים שלי נחתו על הרצפה. היא בהתה בו לרגע ושאלה אם זה כואב. אמרתי לה רק קצת, אבל לא ממש. היא המשיכה לבהות בו עם פליאה גדולה בעיניה ואני הבטתי בחזרה בציציה, מתפעלת מהיופי שלהם.

 

בלי לשאול, היא הושיטה את ידה ונגעה בו, מנסה ללפף את ידיה הקטנות סביבו, האצבעות שלה הגיעו רק לחצי, מה שגרם לזין שלי להיראות ענק. היא הרימה אלי את מבטה עם החיוך המדהים שלה ושאלה אם היד שלה מרגישה טוב על איבר המין שלי. לא יכולתי לדבר, רק הנהנתי בראשי כמו נערות ליווי בחיפה.

 

עומדת מולי, שפתיה חזרו לשלי והלשון שלה שוב רקדה עם שלי. אפילו לא שמתי לב מתי התחלנו לחזור. שוב נהניתי מהשפתיים הקטנות שלה. הושטתי יד וכרכתי את ידי סביב הזין שלי והתחלתי ללמד אותה איך לנתק אותי. שמעתי גניחות וגניחות ולא הייתי בטוח ממי באים הצלילים האלה, אני או היא. כשהתנשקנו, הרגשתי את הציצים החשופים שלה נלחצים עלי והתחלתי לתכנן בראש איך אני הולך להכניס אותם לפה. היא הושיטה יד ותפסה את שולי החולצה שלי ומשכה אותה מעלה ומעל לראשי. הייתי עירומה לגמרי על הספה והילדה הקטנה והסקסית הזו גרמה לי לגמור. הייתי חלש ובחרתי להיכנע לתשוקה. הרמתי אותה ונשאתי אותה בקלות למיטה.

 

התנשקנו כל הדרך לחדר השינה שלי. זה היה די ברור ששנינו מגורים באותה מידה. נשכבתי על הגב והורדתי אותה איתי. היא הושיטה יד וחזרה להחזיק את הזין שלי. זה היה יפה כשהיא התחילה לאונן אותי לבד.

 

"מתוקה, אם תמשיך ככה, אני אגמור ממש מהר."

 

"זה כשאתה יורה את הזרע שלך החוצה?"

 

"אה הא." התקשיתי לנשום ואפילו לא יכולתי לתת 'כן'.