ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


 

היי, אני אנסטסיה, אני נערת ליווי מזה כמה שנים, לא תכננתי להיות נערת ליווי אבל אחרי שראיתי מה ואיך נהנות מכך נערות ליווי בתל אביב , החלטתי ללכת על כל הקופה. כל מקרה שקרה לי מתועד כאן ובדיוק עכשיו אני רוצה לספר לכם על כמה מקרים ומתוכם מקרה מדהים שקרה לי, משהו מרגש ביותר שגרם לי לאהוב את מה שאני עושה.

אז תשמעו על מה שקרה לי, זה קרה ממש לא מזמן, לקוח מדהים שהתקשר אליי רצה לצאת לטיול רומנטי, בדרך הכלל הכול מתרחש מהר, אבל כאן הוא רצה לקחת את הזמן, הוא היה בודד וחיפש חברה.

זה ריגש אותי שהוא רוצה לטייל, לא רצה לגשת ישירות אל העניין וכך היה, נסענו לים, זה היה באמת רומנטי אפילו שאין התחייבות ביני לבינם.

נכנסו למים, הורדנו את הבגדים, זה היה פתאומי אבל היה מדהים, תוך כמה דקות הרגשתי את המים עוטפים אותי, אף אחד לא היה בחוף נוכח השעה המאוחרת.

צללנו יחד לתוך מעמקי הים הנעים והחמים, לפתע הוא נישק אותי, הרגשתי את השפתיים המושלמות שלו עליי. הוא נישק תחילה את השפתיים שלי, אחר כך את הצוואר שלי. הכתפיים שלו היו חזקות מאוד, הוא הרים אותי, במים המשקל היה אפסי וגם ככה אני לא שוקלת הרבה.

הוא הרים אותי, מלקק לי את הפטמות בתוך המים, יצאנו מהמים לאחר כמה זמן. נשכבנו על החול הרטוב, האצבעות שלו טיילו עליי, הוא הסיר את התחתונים שכן נשארו עליי, הוא ירד לכיוון הכוס שלי והחל מלקק אותי. הלשון שלו נכנסה ויצאה לי מהגוף והרגשתי תענוג שאין לתאר.

במקום לספק אותו, הוא פשוט סיפק אותי, אהב לראות שאני נהנית, יש גם לקוחות כאלה. שנייה לפני שהרגשתי שאני גומרת הרמתי אותו אליי.

נישקתי אותו בלהט, לקחתי את האיבר שלו בפה שלי, נישקתי, ליקקתי, הוא היה מדהים, הוא התרגש ביותר ולא לקחו כמה דקות עד שהוא פשוט גמר.

השאיר את הזרע המדהים שלו בפה שלי, לא יכול היה להתאפק… הוא פרץ בצחוק. נשכבנו על החול וכל מה שהיה לו להגיד זה "את סקסית, לא יכולתי יותר".

נשכבנו על החול לעוד כמה דקות, מתבוננים אל הירח, רואים ושומעים את הרוח מלטפת אותנו. עישנו את הסיגריה האחרונה בנחת, רוגע שאין לתאר. אני , הוא והים.