ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


אריק ישב על הספה בסלון, עקב בעינו אחרי אשתו, שעסקה בהכנות לארוחת הערב. הוא אהב אותה אהבת נפש, היא הייתה אהבת נעוריו, מהיום שזכר את עצמו.

אולם, משהו היה חסר לו. חסרו לו התשוקה והריגושים של תחילת נישואיהם. שני ילדיהם כבר מזמן עזבו את הבית, שניהם אחרי צבא, ובאמצע לימודיהם לתואר, כל אחד בתחומו. הסקס ביניהם היה מלא ברוך ואהבה, אולם אריק הרגיש הוא צריך עוד משהו.

באותו לילה, כשאשתו נרדמה, הוא נכנס למחשב הנייד שלו והחל לעבור בין אתרי סקס וסרטי פורנו. הוא היה חסר מנוחה, מחפש אחרי משהו שידליק אותו.

שעה ארוכה לאחר מכן, לכדה את עינו מודעה קטנה על מכון ליווי בסגנון אחר, שנערותיו הן נערות ליווי דיסקרטיות, במיוחד לגברים באמצע חייהם.

אריק נעצר שם, ונשם עמוקות. באותו רגע הוא ידע שהוא נמצא במשבר אמצע החיים, ועם כל אהבתו לאשתו, הוא חייב להרגיש שוב צעיר וחייתי.

שעה לאחר מכן אריק הגיע למקום ונכנס.

שום דבר לא הכין אותו לאווירה הנינוחה שהקיפה אותו כשנכנס, המקום היה מבריק בניקיונו, שקט ומרגיע. שתי נערות ליווי חיכו לו לפי תיאום מראש, מתוקות להפליא ועם חיוך ממיס ומהפנט. הדקות הראשונות היו מביכות בשבילו, אולם לאחר שעלו לקומה השניה, אריק הרגיש איך הקפאון עוזב את גופו ואיך הזין שלו נעמד בהתרגשות שיא.

הריח שלהן שיגע אותו, גופן הוציא אותו מדעתו, ועוד לפני שנגעו בו הרגיש שהוא עומד לגמור בפעם הראשונה כמו בן טיפש עשרה חרמן.

בלי מילים מיותרות הן נגעו בו, במיומנות ורגישות, הביאו אותו ואת גופו לסף פיצוץ. הוא חש את דמו גועש בקרבו, בזמן שהראשונה ירדה על ברכיה ואספה את הזין שלו לתוך פיה בפעם אחת, הבחורה השנייה ליטפה אותו והעבירה בגופו את אצבעותיה בזמן שנצמדה אליו.  הוא החדיר את הזין שלו לכוס החם והלוהט של המיניאטורית מבניהן, מופתע מיכולתה להכיל את כולו בתוכה, חש את חום גופה סוגר עליו. הוא נטרף והגביר את קצב הזיון שלו, הרגיש את הלב שלו יוצא מהמקום. הוא צעק בגמירה בתוכה, וכמעט מייד הרגיש איך הזין שלו עומד שוב. הוא חדר לכוס של השנייה מאחורה, כשהיא על ברכיה, מרימה את אגנה לקראתו, ומנענעת את גופה הגמיש לקראתו.

כשחזר הביתה, נכנס למיטה וחיבק את אשתו הישנה בצווארה. כשהסתובבה אליו מתוך שינה, הוא זיין אותה עד אפיסת כוחות. מרגיש שחזר הביתה. אותן נערות ליווי הרגיעו את האש שבתוכו, והוא ידע שעוד יראה אותן שוב.