ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


בילוי חד פעמי באמצעות דירות דיסקרטיות במרכז

זה היה בלתי ייאמן, אני מרגיש את זה בכל חלק מאותן נערות ליווי , זה היה מגרה ביותר, אני רוצה לגעת, לנשק, ללטף, לא מחפש קשר מחייב אבל איפה אני מוצא מישהי שזורמת? בילוי חד פעמי, זה מה שאתם צריך אמר לי חבר וגם חברה טובה.

הם הכירו לי מישהי שהייתה כמוני באותו הראש, אני מרגיש שזה עומד לקרות, אנחנו מגיעים אל דירות דיסקרטיות במרכז הארץ, זו בהחלט דירה שקטה, הבנתי שאף אחד לא מגיע לשם ואף אחד לא יודע שהיינו שם.

לא יודע על מה כל הדיסקרטיות, אני לא נשוי וגם היא לא ובכל זאת, היה משהו קסום בעניין הזה של דירות דיסקרטיות, סקס משהו מעצים במקום אחר.

אנחנו מדברים, צוחקים קצת, לוקחים את היין, לוגמים כוס ועוד כוס ומרגישים שהחרמנות עולה עוד שלב, אנחנו מתים לעשות את זה כבר.

הולכים לחדר הרחצה, היה שם ג'קוזי מדהים, מילאנו אותו במים, עם היין נכנסנו פנימה, שותים, נהנים, יושבים זה לצד זו, תוך כדי היד שלה נשלחת אל הביצים שלי, אני מרגיש את כולי עומד, מזדקר, רוצה להזדיין איתה חזק.

היא מנשקת אותי, אני מרגיש איך הלשונות שלנו מתחברים, זה עוד יותר מחרפן ומחרמן, אני לא יודע איפה זה מתחיל ואיך זה הולך להיגמר.

היא מנשקת אותי בלהט, אני נענה לנשיקה, אני רוצה שזה יימשך כל הלילה. היא מסמנת לי לחדר שינה, אני נושא אותה לשם, זורק אותה על המיטה, מנגב את המים ממנה, מנשק ומנגב, מלקק כל חלק וחלק בה, מהצוואר ועד לשדיים, מרגיש את הפטמות שלה בפה שלי, מזיין אותה עם הלשון שלי, מנשק כל דבר ודבר, מלקק, לוגם את המים הנותרים מהמקלחת שעשינו יחד.

אני מפסק את הרגליים שלה, מסתכל על הפות המדהים והמגולח הזה שלה, כל זה לכבודי אני שואל והיא מצחקקת, לוקחת את הראש שלי וחופנת אותו מכוונת ישירות אל הכוס הרטוב שלי. אני מלקק אותה , לא מפסיק, זה עוד יותר מגרה אותי.

אני מסובב אותה לאחר כמה דק' על הבטן, מפסק את רגליה, מזיין אותה כשהיא שוכבת דוגי סטייל מטורף, היא גונחת מהנאה, אני ממשיך לזיין אותה עוד כמה שניות, שומע אותה גונחת, היא מתחננת שלא אפסיק, אני לא יכול יותר לשמוע את החרמנות הזו שלה וגומר כמו מטורף והיא גומרת איתי ביחד.