ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


גוד מורנינג,

רציתי לשתף אתכם את הסיפור על נערות ליווי.

ג'ייק הגיע לדירה כמה דקות לפני המועד המוסכם. הוא לא היה עצבני; הוא עשה זאת בעבר פעמים רבות, רק לא בכתובת הזו. עם זאת, הוא היה נרגש. המפגש עם אישה בפעם הראשונה תמיד הקשה עליו למחצה מציפייה. ג'ייק בן 32 ודואג לעצמו. הוא גבוה עם שיער קצר וקצוץ ובדרך כלל יש לו זיפים של כמה ימים על הסנטר. חברתו, מולי, אוהבת שהפנים שלו מחוספסים ומחוספסים. היא אומרת שהיא אוהבת להרגיש את זה על ירכיה הפנימיות כשהוא יורד עליה. אבל היום, הוא לא התכוון לזיין את מולי והוא לא הרגיש רע עם לזיין אישה שמעולם לא פגש קודם לכן. הוא לחץ על הזמזם ואחרי כמה שניות, הוא שמע קול צרוד.

"שלום?" שאל הקול.

"היי, זה ג'ייק," הוא אמר בתמציתיות.

לאחר פצפוץ קצר, הקול אמר "היי ג'ייק, דחף את הדלת והיכנס".

הוא שוטט אל המבואה ושמע דלת נפתחת משמאלו. הוא הסתכל וראה אישה קורצת אליו לעברה.

"בכיוון הזה, ג'ייק," היא אמרה.

הוא הסתובב וצעד לעבר הדלת הפתוחה, מרגיש בטוח. הוא נכנס לדירה והדלת נסגרה ברכות מאחוריו. אור נדלק והאישה הופיעה.

"היי, אני שלי, נעים להכיר אותך," היא אמרה.

ג'ייק הלך לעברה, הוריד את ראשו כדי לנשק את לחייה ואמר "העונג הוא שלי." והוא התכוון לזה. שלי הייתה מראה לעיניים כואבות. היא הייתה באמצע שנות הארבעים לחייה והיה לה את החיוך הכי יפה. היא לבשה רק הלבשה תחתונה מאוד סקסית מתחת לחלוק משי שהיתה תלויה פתוחה וג'ייק לא הצליח להסיר את עיניו ממנה. היו לה שדיים גדולים ורכים, מותניים דקים וירכיים נשיות. הוא אהב את מה שראה, מאוד. שלי אהבה להעריץ את גברים, במיוחד אחד שנראה טוב כמו החתיך שזה עתה נכנס לדירתה. שלי הציעה לג'ייק לשתות והוא אמר "אם יש לך יין פתוח זה יהיה נחמד." שלי חייכה ואמרה "מותק, תמיד יש יין פתוח בדירה הזאת!" ושוטט לתוך הטרקלין, מביט לאחור אל ג'ייק, מעודד אותו להצטרף אליה. הם חלקו כוס יין, שהייתה מבריקה ובעלת גוף, ממש כמו הגברת שמזגה אותה, חשב ג'ייק, וניסתה לשוחח במהלך התקופה המביכה הזו. הם ידעו מה עומד לקרות. ההזמנה הייתה לשעתיים, כך שלא היה צורך למהר.

"מה דעתך על מקלחת, ג'ייק?" הציעה שלי.

ג'ייק הנהן והיא אמרה "השירותים זה ככה, עזור לעצמך למגבת טריה. אני אחכה לך כאן," מהנהנת בראשה לעבר חדר השינה.

"מגניב, אבל אל תתחיל בלעדיי!" הוא אמר, בחוצפה.

ג'ייק התפשט בחדר האמבטיה, התקלח במהירות וסבון ואז נשטף. הוא השאיר את הדלת פתוחה והוא הרגיש את עיניה של שלי נשואות אליו. הוא התגבש, תפס את בגדיו ונכנס לחדר השינה כדי למצוא את שלי על מיטתה. החלוק שלה נתלה על גב הדלת והיא שכבה על המיטה בהלבשה תחתונה, מלטפת את עצמה בעדינות דרך תחתוני המשי שלה.

 

"היי, אמרתי אל תתחיל בלעדיי!" התגרה בג'ייק. הוא הניח למגבת לרדת לרצפה כשהתקדם לעבר המיטה. הגבריות שלו התנדנדה בין רגליו וזה היה מראה מרשים, אפילו רק חצי קשה.

"אוו, זה נראה נחמד!" היללה שלי. "בוא הנה עכשיו, אני רוצה את הגוף הלוהט הזה שלך."

אף פעם לא היה אחד שיאכזב גברת, ג'ייק זחל על המיטה והושיט את זרועותיו אל שלי. היא דשדשה אליו במהירות וכרכה את זרועותיה סביבו, משכה אותו קרוב יותר. השפתיים שלהם נפגשו וניצוץ התשוקה הראשון בקע מחלציו של ג'ייק. הנשיקה שלהם נמשכה זמן רב וידיהם החלו לחקור זו את זו. שלי העבירה את אצבעותיה למעלה ולמטה על שרירי הבטן של ג'ייק, ואז הניחה לידה להחליק למטה עד שהגיעה לאיבר מינו המתקשה. ג'ייק שחרר את החזייה היקרה מאוד של שלי והיא התפתלה כדי לתת לה ליפול ממנה לגמרי. שדיה הגדולים היו פנויים למגע שלו וכשהעביר את ידיו עליהם, הוא הרגיש את פטמותיה מתקשות. זו הייתה ההזמנה שלו להפיל את ראשו ולמצוץ אותם. הוא נישק אותם קלות בהתחלה ואז גלגל את לשונו סביב העטרה, מתגרה בה. לשונו החליפה את הפטמות של שלי במלוא קשיחותן לפני שהכניסה אותן לפיו, תחילה מוצצת את הפטמה הימנית שלה, ואז עברה לשמאלה. הלוך ושוב, הוא הקדיש תשומת לב רבה לפטמות הסקסיות האלה ונהנה לשמוע את שלי גונחת בהנאה בזמן שעשה זאת. עכשיו היא ליטפה את הזין של ג'ייק וזה היה פחות או יותר קשה לגמרי. זה בהחלט היה הזין הכי גדול שהיה לה אי פעם ביד, הרבה יותר גדול מזה של בעלה לשעבר הפתטי.

"אלוהים, אני כל כך רוצה את הזין הזה!" היא גנחה בטון צרוד עמוק.

"הלילה הכול שלך, מותק," לחש ג'ייק.

הוא התרחק מהשדיים שלה ואז התחיל לנשק את בטנה, מעביר את לשונו פנימה והחוצה מהטבור שלה, מעורר עוד גניחות של עונג משלי. הוא דחף אותה בעדינות לאחור ושלי ידעה מה הוא רוצה. היא החליקה את עצמה על גבה, החליקה את תחתוני המשי שלה במהירות והניחה לרגליים שלה להיפתח בזמן שג'ייק מרחיק את לשונו במורד גופה…