ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


נשים פמיניסטיות זועקות – גם אנחנו רוצות נערות ליווי –

עם הקדמה בהתפתחות הפמיניזם, הולכת וגוברת הצעקה של נשים ליברליות ועצמאיות – למה אנו לא יכולות ליהנות גם משירותי ליווי? ייתכן שקיימים שירותי ליווי גם לנשים, אבל הם לא ממש נפוצים. אף הנשים מאוד רוצות ליהנות ממין מזדמן, מתי שבא להן, בלי שיחות ארוכות ומתישות, לקיים יחסי מין עם גברים חתיכים ושריריים, ללא כל תחושה של מחויבות. מרבית הנשים לא יצהירו בריש גלי על התשוקה הזאת שלהן, אבל בנבכי נשמתן רבות הן המוכנות לחוויה מסחררת זאת. למרות שמקובל לחשוב שרק המין הגברי מבקש לעצמו סקס ארעי מבלי להשאיר חותם, כיום יותר ויותר נשים שואפות לכך.

רוב הגברים נוטים להסתיר את פגישתם עם שירותי ליווי –

מרבית הגברים מעדיפים להסתיר את העניין שהם צרכו נערות ליווי בתל אביב ובוודאי שלא מודים או מדברים על כך בפרהסיה. כנראה בגלל שמדובר על תחום אפור, ואף אחד באמת לא רוצה להודות שיש לו בעיה להשיג סקס או שהוא עושה זאת בגלל חוסר ביטחון או חוסר ניסיון עם נשים. קל וחומר זה ממש לא פשוט להודות שמשלמים עבור קיום יחסי מין, ובמקום זה מתנערים מהעובדות וטוענים כי זה דוחה אותם, משפיל את הנשים וממש לא בליגה שלהם לבחור בדרך הזאת.

מה ההבדל בין שירותי ליווי מכובדים לבין שירותים של יצאניות בסמטאות?

למרות השמועות הרבות אודות הטלת כל מיני עונשים על גברים שמשתמשים תמורת כסף ביחסי מין עם נשים, שמאיימות על מעצר בכלא או קנס כספי, מה שלא נראה שייושם בעתיד הנראה לעין, קיים הבדל מובהק בין נערות ליווי בחיפה מכובדים, ששומרים על קודים של כבוד בין הגברים לבין הנשים, שהשירות שניתן מהוגן ומסודר, שהחשאיות של שני הצדדים מובטחת, לעומת השירותים שניתנים על ידי יצאניות בכל מיני סמטאות מוזרות ומפחידות, שכמובן השירות הזה זול יותר, אבל כידוע – הזול לבסוף עולה ביוקר. הרבה דברים נאמרו על שירותי הליווי, יש כאלו שתומכים בכך ולעומתם יש כאלו שמתנגדים לכך. אבל מה שבטוח המון גברים תמיד חיפשו ותמיד יחפשו מין מזדמן ולא מחייב, ועדיף לעשות זאת דרך חברה מהימנה, וכך אפשר לוודא שהבחורות נקיות, בלי מחלות, ולעולם הן לא יסגירו את הזהות האמתית שלכם לאף אחד.