ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


האישה באדום – נערת ליווי בלילה , נערת פרחים בבוקר

את האישה באדום הכרתי במקרה, היא תמיד הייתה מתיישבת לה על איזה ספסל ברחוב ומתבוננת על העולם מהזוית שלה.

היא לא דיברה עם איש, היא הייתה מהממת ביופייה, ישבה לה שם, הסתכלה על העוברים והשבים.

היא שתמיד לבשה חצאית אדומה סקסית במיוחד, בגד גוף שווה , נעלי עקב, גרביון רשת ועוד. סקסית ביותר, רוב הפעמים היא פשוט מכרה פרחים, הם היו אדומים ויפים, זה מה שהיא עשתה, ריצתה המון נשים וגברים שחיפשו קצת רומנטיקה, אבל גם סקס, כי מישהו סיפר לי שבלילה היא בכלל נערת ליווי, היא אחת מתוך צוות של נערות ליווי שוות במיוחד.

אז איפה הכול התחיל? במקרה ראיתי אותה כשהתקשרתי להזמין נערת ליווי, פתאום התחשק לי איזה סקס פרוע ומי הגיע אליי? היא בעצמה, היא הכירה אותי.

חייכתי אליה, היא חייכה אליי, היה לה מבט מושלם. היא לא התרגשה מזה שהיא נתקלה בי. רק אמרה לי שלום, התקרבה והדביקה את השפתיים שלה על השפתיים שלי.

הנשיקה שלה הייתה טעימה במיוחד, אני מת על נשיקות מהסוג הזה, אוהב נשיקות רטובות, תמיד אהבתי.

אם לומר את הכנות, דמיינתי איך היא מוצצת לי והיא כאילו קראה את המחשבות שלי וירדה למטה, אוחזת לי באיבר, מוצצת לי בהנאה גלויה את הזין שלי, אני מרגיש שאני עוד שנייה מתפוצץ, אבל זה לא מונע ממני להמשיך, לתת לה לעשות את מה שהיא רוצה, סוג של כניעה, היא נכנעה לי ואני לה.

בשלב מסוים הרמתי אותה, היא זרקה אותי למיטה והתנגדה, פיסקה את הרגליים שלי, שמה על הזין שלי את הקונדום, התיישבה עליו וזיינה אותי בכל הכוח.

"אני מת על זה שאישה לוקחת את השליטה את יודעת? " אני אומר לה והיא רק סוגרת לי את הפה, מזיינת אותי חזק, אני מרגיש איך הזין שלי עומד להתפוצץ בתוכה.

עוד כמה שניות ואני גומר כמו מטורף, משפריץ לכל עבר וכל החלום שלי הוא שזה יגיע עד לתוך הפה שלה.

כמה פעמים ואני בתוכה, מזיין אותה בפראות ובום, אנחנו גומרים כמו משוגעים יחד, מגיעים לשיאים שלא הכרנו קודם לכן.

אני מזיין אותה עוד קצת, ממשיך כשיש לי עוד זיקפה, אני ממשיך, זה לא נעצר, הזיון הולך ומתגבר ושוב אנחנו מגיעים לאורגזמה חלומית.