ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


הגשמת פנטזיות בתל אביב – נערות ליווי במרכז

תמיד הייתה לי פנטזיה להיות עם נערת ליווי, אני מת על נערות ליווי בתל אביב , הן שוות, יפות, נראות מדהים. זה תמיד מזמין, זה עושה לי את זה בענק, את זה אני לא אשכח, חבר שלי המליץ לי על מישהי מדהימה.

מילה, עולה חדשה מאירופה, היא לא מצאה עבודה במשך זמן רב ומישהו סידר לה לעבוד במשרד הליווי התל אביבי. ככה הגעתי אליה, אי אפשר היה לפספס את המראה שלה, היה לה יופי מושלם.

זה עצר לי את הנשימה, חיוך מושלם, מראה מושלם, מי צריך יותר מזה? הדרך שהיא הורידה מעליה את הבגדים, משהו  עוצר נשימה, חיוך בלתי נשכח.

היא הזמינה אותי לחדר האדום שלה, הכול היה שם מושלם, קצת סליזי, משהו שאי אפשר לפספס כבר אמרתי.

היא השילה מעליה את כל הבגדים, נשארה עם שוט ביד, אני מת על זה שנשים מגרות אותי עם הצלפות עדינות.

פתאום מפה לשם מצאתי את עצמי נשכב על המיטה, הרגליים שלי מפוסקות, היא מנשקת אותי בכל חלק מהגוף שלי. אני ערום כביום היוולדי. זה מגרה שאין לתאר, היא מחייכת אליי אני מחייך אליה בחזרה.

אני מתמוגג מהנגיעות שלה, מהמגע שלה בי, אני כבר יכול לדמיין איך אני יורד לה והיא יורדת לי בחזרה.

הפה שלה, השפתיים האדומות, אפשר רק להסתכל על זה ולהתגרות עד אין סוף. היא מנשקת אותי, אני מרגיש את הלשון שלה חודרת פנימה לתוך הפה שלי, עוד רגע ואני גומר, אני מרגיש את זה אבל עוצר את זה .

אני מסובב אותה, היא נשכבת על המיטה, כנועה לי, אני מפסק אותה, חודר כמו שאני אוהב עמוק אל תוכה.

עוד פעם ואני גומר, אבל מתאפק עוד שניה, אני מכניעה אותה, קושר את הידיים שלה עם הידיים שלי, אני מהדק אותה למיטה, כאילו מישהו הידק אותה עם חבלים, היא לא מתנגדת, אני חודר מעט ואז חודר בכל הכוח אליה, אני מרגיש שהיא נהנית לא פחות ממני, עוד שנייה ואני גומר, אני אומר לעצמי עוד רגע ואז זה קורה, הנס הגדול הזה קורה, אני גומר בתוכה, מגיע לאורגזמה מטורפת. שיא השיאים, אני מרגיש שאני לא יכול יותר, אבל פתאום אני משתחרר, מרגיש שזה מרוקן אותי , אני מרגיש שאין מאושר יותר ממני.