ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


המפגש הראשון שלי בישראל עם נערת ליווי

הגעתי לארץ, לא הכרתי כאן אף אחת, היה לי קשה להיות בודד, בלי בת זוג, בקושי שפה, איך ממשיכים מכאן? הכרתי מישהו מהסוכנות היהודית שהמליץ לי על מפגש חברים, אז באותו ערב באמת יצאתי לשם, אבל גם שם לא מצאתי בחורה שתעביר לי את הזמן, את הערב או אפילו תחזק אצלי כמה דברים חלשים כמו שפה.

יצאתי משם, איך אומרים, פרשתי בשיא, יצאתי לשתות באיזה מקום, ישבתי שם לבד ופתאום אני מרגיש טפיחה קלה על הגב, ציפורניים ארוכות ואדומות, טופחות לי על השכם, אני מסתובב וקולט בזווית העין שלי אותה, בחורה מושלמת, אין לתאר איך היא נראית, מדהימה, מושלמת, משהו שאין לתאר במילים רק במעשים.

היה לה חזה מושלם, הוא היה גדול ועומד כזה, פטמות זקורות, חולצה חשופה, חצאית שלא משאירה יותר מדי מקום לדמיון, נעליים אדומות, סקסית בטירוף, היא באמת רוצה לדבר איתי? לקח כמה דקות עד שהיא התחילה לדבר איתי בשפת האם שלי.

זה היה מדהים, אולי בכל זאת מצאתי מישהי להעביר את הימים הראשונים במדינת ישראל? אתה עולה חדש? היא שאלה אותי ואני חייכתי ואמרתי לה, כמו שאת רואה, היא הציעה לי לבוא אליה.

ככה פשוט, בלי יותר מדי גינונים, אולי היא עובדת במסגרת של נערות ליווי ? בעצם מה זה משנה? אם זה נערות ליווי, זה בטוח הולך להיות שוס רציני.

הגענו אליה הביתה, היא ישר הובילה אותי לחדר השינה, לקחה את היד שלי שבאופן מאוד מוזר, התיישבה על הפטמה שלה, הרגשתי איך היא מזדקרת לי ביד.

היא הפשילה את מכנסיי, ירדה על ברכיה, אחזה את האיבר שלי והתחילה לרדת לי בלהט, היא לא עצרה את ההתלהבות שלה, זה באמת הקסים אותי היות ויש המון נשים שלא אוהבות לרדת אבל היא עשתה זאת במקצועיות שאין לתאר.

מושלם, הרגשתי איך עומד לי כמו טיל, אני מת לזיין אותה, מת לחדור אליה, אני לוחש לה והיא אומרת לי שזה אפילו נשמע יותר טוב באנגלית.

זרקתי אותה על המיטה, פיסקתי את רגליה, חדרתי בחוזקה, אני מזיין אותה ומרגיש את השמיים בידיים שלי.

היא נאנחת ואני לא יכול לעצור את זה יותר, אני מנסה להשהות את הגמירה אבל זה לא באמת מצליח לי, אני גומר בתוכה בחוזקה, גומר כמו מטורף.