ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


המפגש שלי עם לנה – נערת ליווי מתחילה

הייתי בודד, בדיוק נפרדתי מחברה, לא רציתי אף אחד, אבל היית חרמן אש, מה עושים במצב הזה? המפגש שלי עם לנה זכור היטב, חבר המליץ לי על נערות ליווי וככה הכרתי אותה, לנה הייתה נערת ליווי מנוסה, היא הגיעה אליי בהזמנה אישית.

אי אפשר לתאר את מה שהיה שם, ראיתי אותה והיא ראתה אותי, החיוך היה בלתי נשכח, משהו שאין לתאר, אני מרגיש איך כל הגוף שלי מלא בזרמים, התרגשות ענקית, החיוך שלה, אי אפשר היה לשכוח אותו.

השפתיים האדומות, השדיים הזקורים, חיוך מושלם, מאיפה ממשיכים אם בכלל? איפה מתחילים? איך הופכים את זה לדבר המושלם?

המפגש שלי עם לנה יהיה זכור לי לאורך שנים, איך שראיתי אותה פשוט עמד לי, אי אפשר היה לתאר את התחושות שזה השאיר בי.

התרגשות שיא, משהו שאי אפשר להסביר או להרגיש, אני מרגיש את הדבר הזה, איך אני נושא אותה על המיטה, מפסק את רגליה, מנשק כל חלק וחלק בה, הלשון שלי בתוך הכוס שלה, אני מלקק לה את הירכיים, מלקק כל נקודה ונקודה, הטעם המושלם הזה, טעם של קרם גוף מושלם, אני מרגיש איך היא גונחת וזה מדליק אותי אף יותר.

אני מסובב אותה על הבטן, מזיין אותה חזק, מכניס את הזין שלי לתוכה, שומע אותה גונחת, זה עושה לה טוב, אני שואל אותה אם טוב לה, היא לא עונה ואני מזיין אותה חזק, היא מבקשת יותר חזק, תוך כמה שניות אני מרגיש שאני הולך לגמור, אבל מבין שיש או יהיו עוד כמה סיבובים.

אני חודר עוד כמה פעמים וגומר כמו משוגע, אי אפשר לתאר את התחושה שזה השאיר בי, אני מסתכל עליה, מרגיש אותה, היא יורדת לי, מלקקת את קולי, הזין שלי בתוך הפה שלה, אני מרגיש איך אני עוד רגע מזדקר בשנית וחודר אליה.

אני רוצה לזיין אותה בדוגי, אני מסובב אותה אליי, חודר אליה, משחק עם הכוס הרטוב שלה עם האצבעות שלי, אני שומע אותה גונחת, זה מדליק אותי אף יותר.

אני חודר עוד כמה פעמים, מרגיש שהכוס שלה מתכווץ לי חזק על הזין, היא גומרת, אני גומרת היא אומרת לי וזה מדליק אותי עוד יותר. אני גומר כמו מטורף. אני שופך את הזרע שלי בתוכה, מרגיש ששנינו הגענו לשיא שאין לתאר, בדיוק כמו לפני שנים עם נערות ליווי.

תחושה כזאת לא הייתה לפני כן, משהו מדהים, אנחנו נשכבים זה לצד זו ונרגעים ממה שהיה כאן קודם.