ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


ג'ון ואני צופים בנשים מתפשטות עם תאורה מלאה. עכשיו אנחנו רואים הכל באור. שתיהן מעולות. שתיהן עם ואגינות מגולחות וחזה גדול ומוצק. הן נכנסות למקלחת.

אחרי כמה דקות, ג'ון ואני שומעים אותן צוחקות ומתגרות במקלחת. אנחנו מתקרבים לדלת ומקשיבים בזהירות. כל מה שהן עושות, הן נהנות מזה.

אחרי כעשרים וחמש דקות הן מופיעות מהאמבטיה. שאלתי מה הן עשו שגרם להן לצחוק. הן הסתכלו אחת על השנייה והתפוצצו בצחוק. הן לא היו הולכות לספר.

קארה אמרה, מה שקורה בינינו, נשאר בינינו. ניקי הסתכלה על ג'ון ועליי ואמרה לנו להיכנס למקלחת וליהנות. מה שקורה, קורה. פשוט תיהנו מהרגע.

המילים של ניקי היו מרגיעות ונראה שהפכו את החוויה הקרובה לטובה יותר ממה שהרגשתי לפני שהיא אמרה את המילים האלה לג'ון ולי. הנשים נהנו, למה שלא ג'ון ואני נהנה גם כן.

ג'ון ואני מתפשטים בתאורה כך שהנשים רואות אותנו עכשיו. נכנסים למקלחת. דבר אחד נחמד בקונדומיניום הוא המים החמים הבלתי נגמרים. אנחנו נכנסים לאמבטיה ואני סוגר את הדלת.

ג'ון נכנס למקלחת ומדליק את המים לטמפרטורה נעימה וחמימה. הנה אנחנו, שני גברים סטרייטים במקלחת, עירומים, פונים זה לזה, לא יודעים מה לומר או לעשות.

לפני שזה נהיה לא נוח יותר, אמרתי לג'ון, אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. אני לא מכיר אותך ואתה לא מכיר אותי. ייתכן שלעולם לא נראה זה את זה שוב. בואו נזוז הלאה כדי שנוכל לחזור לשם ולזיין כמה נשים.

ג'ון צחק ואמר, "בוא נלך!" הסתכלתי למטה והייתי הקרוב ביותר לסבון. אמרתי שאני ארחץ אותך ראשון אם זה בסדר? ג'ון אמר שהוא מוכן כמו נערות ליווי

לקחתי את הסבון והרטבתי אותו. הקצפתי את הידיים שלי והתחלתי לרחוץ את איבר המין של ג'ון בידיי החשופות והסבוניות. גם ג'ון ואני שומרים על האזורים הפרטיים שלנו מגולחים, בדיוק כמו הנשים שלנו. בזמן שהקצפתי את הקצף הסבוני על איבר המין של ג'ון כדי לנקות אותו, ראיתי את פניו של ג'ון מתחילות להראות עוויתות. האם אני פוגע בו איכשהו? הייתי עדין. האם הסבון נכנס לחתך? לא הצלחתי להבין את זה. ואז זה נפל לי. ג'ון ניסה לא לקבל זקפה.

בזמן ששפשפתי את איבר המין שלו ועיסיתי את האשכים עם סבון כדי לנקות אותם, זה ריגש אותו והוא קיבל מבוכה. איבר המין של ג'ון התקשח ביד שלי.

אמרתי לג'ון להסתובב. שפשפתי את היד הסבונית שלי על כל הישבן שלו, מנקה אותו. עכשיו הגיע הזמן לנקות את האזור הפנימי. הרמתי את היד הסבונית שלי מעלה ומטה על הפנימי. יכולתי להבין מהנשימות שלו שהוא מוצא את זה מאוד מרגש.

ג'ון ניסה להחזיק את הנאתו, אך נשימותיו וגניחותיו גילו זאת. לקחתי את ראש המקלחת ושישטתי את ג'ון. ג'ון היה מוכן. הוא יכול לשטוף את השאר בעצמו.

ג'ון אמר לי שמעולם לא הייתה לו חוויה דו-מינית לפני כן ושהייתה זו חוויה מהנה. שאלתי את ג'ון אם הוא חושב שהנשים צחקו כי הן גרמו זו לזו להתרגש.

עכשיו הגיע תורי להתקלח. ג'ון שאל אותי אם אי פעם הייתה לי חוויה דו-מינית לפני כן. אמרתי לו שלא ואף פעם לא חשבתי שתהיה לי. הוא אמר שהוא מקווה שאני אהנה מזה כמו שהוא נהנה. הוא אמר להירגע ולזרום עם זה. אל תתבייש.

ג'ון לקח את הסבון והקציף אותו. הוא אז תפס את איבר המין שלי והחל לשפשף סבון עליו בשתי הידיים. הוא היה מאוד עדין, ולא לקח הרבה זמן לפני שהתחלתי לקבל זקפה. הוא אמר שזה בסדר, גם הוא קיבל. הוא אמר לי להירגע וליהנות מהשטיפה.

ג'ון עיסה את איבר המין והאשכים שלי עם הקצף עד שהיה בטוח שהם נקיים. הוא אולי הוסיף קצת יותר ניקוי מהנדרש, אבל זה הרגיש טוב. הבא הוא גרם לי להתכופף. הוא שפשף את שתי הידיים המקציפות על הישבן שלי מעלה ומטה עד שהיה בטוח שאני נקי.

כשהחזרנו את עצמנו למיטות, הנשים שאלו אותנו אם היה לנו זמן טוב. ג'ון ואני הסתכלנו אחד על השני וצחקנו כמו שהן עשו אחרי המקלחת.

קארה שאלה אם הייתה לנו אותה בעיה כשהתקלחנו יחד. ג'ון אמר "מה את חושבת?", והנשים צחקו. ניקי אמרה שנראה שכולנו שברנו את הקרח אחרי המשחק במקלחת וזה עשוי להפוך את הדברים למעניינים יותר.

ניקי הזכירה לנו שקארה עדיין לא גמרה וכולנו צריכים לעבוד יחד כדי לגרום לה לגמור כמו שהיא אף פעם לא גמרה בעבר. ניקי שאלה את קארה מה הפנטזיה המינית שלה. קארה אמרה שאין לה. ניקי אמרה שיש לה רעיון להתחיל את הדברים.

ניקי גרמה לי לרדת על הוואגינה של קארה בזמן שג'ון גרם לקארה לינוק אותו כשהיא שכבה על הגב על המיטה בגודל קינג סייז. ניקי אז התחילה לינוק את הפטמות של קארה וללטף את החזה הגדול שלה. קארה קיבלה את זה כמו דג למים. הוואגינה שלה פשוט נזרקה בזרמים, יחד עם גניחות חזקות. קארה מעולם לא קיבלה סיפוק משני גברים בו זמנית.

אחרי כמה דקות, קארה אמרה לי לזיין אותה. היא רצתה איבר מין בפה ואחד בוואגינה. בזמן שזיינתי אותה, לראות את ניקי יונקת מהחזה שלה וג'ון מקבל מציצה ממנה גרם לי להיות קשה כמו אבן בתוך הוואגינה החמה והלחה של קארה.

הייתי צריך לשלוט בעצמי. לא רציתי לגמור. שאלתי את קארה אם היא אוהבת לקבל זיון בתחת הצרה שלה. היא הוציאה את איבר המין של ג'ון מפיה ואמרה שהיא תמיד פחדה מזה. ניקי הסתכלה מלמעלה מהחזה של קארה ואמרה לה לנסות את זה. זה מרגיש נהדר ברגע שמתרגלים לזה. קארה הסכימה, כל עוד ג'ון יהיה עדין ואם היא אומרת להפסיק, זה אומר להפסיק. ניקי אמרה לג'ון לעלות מאחורי קארה ושהיא הולכת להביא את הבקבוק של סיכה לאנאלי. ניקי לקחה את הבקבוק מהתיק והסיכה את איבר המין של ג'ון ואת התחת של קארה. ניקי השתמשה באצבע שלה כדי לוודא שהפנים של התחת משומן היטב.

ניקי הנחתה את ג'ון ואת קארה דרך החוויה החדשה הזאת עבורם. ברגע שקארה הייתה מאוד נינוחה, ג'ון החל להיכנס לאט לאט לתוך התחת הבתולי של קארה, באיטיות רבה. לפני שקארה הבינה זאת, ג'ון היה עמוק בתוכה. קארה לא יכלה להאמין לזה, והייתה צריכה להרגיש סביבה כדי לבדוק שאיבר המין של ג'ון באמת עמוק בתוך התחת שלה.

קארה אהבה את הצורה החדשה הזאת של סקס. זה היה כאילו שקארה קיבלה זיון בתחת במשך שנים. ג'ון היה מחליק את איבר המין שלו החוצה לגמרי ומכניס אותו באיטיות כדי להרגיל את קארה לקבל איבר מין בתחת שלה. ברור שג'ון התרגל מהר לזיוני תחת והוא רצה הרבה יותר מזה.

אמרתי לג'ון ולקארה שיש לי רעיון. משהו שתמיד רציתי לעשות. אמרתי להם שאני רוצה לזיין ואגינה של אישה בזמן שיש לה איבר מין בתחת. באותו זמן, שניהם אמרו, "בואו נעשה את זה!"

ג'ון יצא מהתחת של קארה ואני עברתי תחת קארה. קארה עלתה עליי והכניסה את איבר המין הקשה שלי לתוך הוואגינה שלה. ברגע שהייתי בתוכה, ג'ון התמקם מאחוריה ושוב משח את איבר המין שלו. ג'ון החל להכניס את איבר המין שלו לתוך התחת של קארה באיטיות. כשאיבר המין שלו החליק פנימה, יכולתי להרגיש את כניסתו על איבר המין הקשה שלי.