ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


הסיפור שלי עם מרי נערת ליווי סקסית מהצפון

שכרתי חדר בצפון, החלטתי פשוט לעשות שינוי, לעבור למגורים במקום אחר, את מרי הכרתי במקרה, לא ידעתי שהיא עובדת  שאחת מאותן נערות ליווי בצפון, לא ידעתי שיש לה חלק מאותן נערות ליווי שפעם הייתי קורא אודותיהן באתרים כאלה או אחרים.

היא הייתה יפה מאוד, החליפה בגדים בשקט ליד החלון, הייתה לי הרגשה שהיא יודעת היטב מי אני. מאושרת, אישה מושלמת, היו לה ציצים מדהימים, מותן שאי אפשר לשכוח, את המראה הזה אני לא שוכח.

נפגשנו במקרה, פעם אחת בטיול מאורגן בצפון, היה לה חיוך בלתי נשכח, חיכינו בתור לעלות על המתקנים בצפון, פתאום יכולתי לדמיין אותה פותחת את הדלת, לובשת משהו שקוף וכל הגוף המדהים הזה שלה משתקף מבפנים.

היא אומרת לי להיכנס, היו לה בגדים אדומים ומגרים במיוחד והיא פשוט רוקדת איתי בלב החדר, פתאום לא ראיתי כלום, לא דמיינתי כלום. הרגשתי כאילו היא מושכת אותי בעדינות לבית שלה, מורידה ממני את הבגדים, מורידה פריט אחר פריט ובו זמנית רוקדת איתי ועליי.

מרגישים את הקצב, כל חלק שלי זז, אני מרגיש שאני עוד רגע בתוכה, היא מושכת אותי מהבגדים, מהדקת את העניבה שלי, מנשקת אותי, אני ערום, פתאום בכל הסיפור הזה אני ללא בגדים.

מחזיקה לי את הביצים, הזין שלי בתוך הפה שלה, היא מוצצת לי בחוזקה, אני מתענג, היא מתענגת בחזרה, מרגיש כאילו מישהו מציץ לעברנו אבל זה לא מפריע, אני מתמסר והיא מתמסרת לי.

היא מוצצת לי ללא הפסקה, אני מרגיש שאני גמור, סוג של מת אבל חי בהרבה יותר, היא לוקחת אותי ישירות אל המיטה. אנחנו במיטה, מהטיול בצפון פתאום יכולתי לקחת אותה לדמיון ודבר אחר.

היא קוראת לי, אני ניגש אליה, אני מפסק את הרגליים שלה, לא מפספס שום נקודה בגוף שלה, הוא היה מדהים, אני נוגע בכל מקום ומקום ואז חודר אליה בכל הכוח.

אני מרגיש שאם אני לא מסיח את דעתי אני גומר, אני מנסה לשכוח, לחשוב על דברים אחרים אבל זה חזק יותר ממני, אני גומר כמה פעמים, אני מרגיש את התחושה הזאת מתערבבת בכל חלק וחלק בגוף שלי.

אנחנו מתנשקים, אני מרגיש שזהו, אני גומר כמו מטורף בתוכה, הצחוק מוביל אותנו הלאה, המצב רוח מרומם וכל השאר היסטוריה, עכשיו מה שנשאר זה רק לעשן סיגריה טובה.