ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


הרומן שלי עם נערות ליווי

תמיד הייתה לי פנטזיה להיות עם נערת ליווי, אבל אף פעם לא היה לי אפשרות, לא היה לי אומץ לעשות את הדבר הזה. ללכת על המשהו הנכון הזה.

הרומן שלי נערות ליווי התחיל ברגע שחבר סיפר לי שהיה עם אחת מהן, מישהי מדהימה, נראית בדיוק כמו שתמיד חלמתי, מחויכת, יפה, מושלמת שאין לתאר, אי אפשר לפספס את התחושה שזה השאיר בי, אחרי מפגש אחד איתה, רציתי עוד ועוד, זה לא הספיק לי.

הן הגיעו יחד, שתי נשים מדהימות ביופיין, אי אפשר היה לפספס את המראה המושלם הזה, זה בהחלט דברים שרואים במקום מאוד מסוים.

הן זרקו אותי לשבת על הספה בסלון, מחייכות אליי, אני כולי מאושר, הן חגות סביבי כאילו הייתי עמוד של איזה בר ורקדו סביבי. מפשילות את הבגדים ממני, מלטפות את הפטמות, את החזה, יורדות עם הידיים אל איבר המין שלי, שולפות מהמכנסיים, רוכנות על הברכיים ומתחילות למצוץ לי בלהט, מרגיש איך כל הדם אוזל לי מהגוף, אני משחרר את הידיים ונותן להן לקחת אותי, לאכול אותי, לבלוע אותי ומת לגמור אבל אומר רק עוד רגע, לא רוצה להפסיק את זה, לא רוצה שזה יילקח ממני.

הן רוכנות לעבר הספה, אני פונה אל הישבן המושלם שלהן ומתחיל לזיין כל אחת מהן בדוגי סטייל מטורף.

הן צורחות מהנאה, אני לא יודע איך להפוך את זה ליותר מושלם ממה שזה, לוהט, חם, רטוב, אני מכניס את האיבר שלי עוד כמה פעמים ומרגיש אותה צועקת, מרגיש איך היא מתכווצת לי על האיבר, גומר כמו מטורף בעוד החברה שלה משחקת לעצמה עם הכוס הרטוב והלח, גומרת כמו מטורפת כאילו אין מחר.

אנחנו נשכבים שלושתנו זה לצד זו, צוחקים, מעשנים סיגריה של אחרי, לא יודעים את נפשנו מרוב אושר, משהו שלא ניתן להסביר אותו.

מתי תבואו שוב אני שואל והן אומרות, מתי שרק תזמין, מנשקות, דוחפות את הלשון לתוך הפה שלי והנה מתחיל לו סבב שני של הנאה.