ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


הרפתקה עם מילי נערת ליווי מהמרכז

תמיד רציתי בילוי עם נערות ליווי אבל לא היה לי אומץ, אני מסוג הבחורים המרובעים האלו, אני לא יכול לחשוב מחוץ לקופסא.

אני אוהב נשים, אבל ת'אמת שנמאס לי ממה שהן מציעות, זה אף פעם לא באמת מעניין. איך אני עושה את זה? איך אני ניגש אם בכלל? האם יהיה לי כיף אם אדע שאני הולך להיות עם נערות ליווי? זה שאלה שעלתה לי בראש לא פעם ולא פעמיים.

המפגש עם מילי, נערת ליווי סקסית ומדהימה, היה במקרה, זה היה בתור למכולת, היא חייכה אליי ואני אליה, חשבתי שהיא סתם עוד עוברת אורח אבל רק בסוף למעשה ידעתי שהיא נערת ליווי, איך אומרים, לפעמים אתה מזמן לעצמך בדיוק את מה שאתה רוצה או צריך.

התיישבתי לי שם, היא ניגשה והתיישבה לצידי בספסל, שאלה אותי אם יש לי חלב, כי בדיוק נגמר לה הכסף. הבנתי שזה תרוץ אבל זרמתי אתו.

היא עלתה אליי, באתי למזוג לה חלב, הסתובבתי והיא כבר הייתה ערומה, עם ביריות אדומות, חזייה מדהימה, מנשקת אותי, מלקקת לי את תנוך האוזן.

עמד לי כמו טיל, אין לתאר איך הרגשתי, ההרגשה הייתה עילאית במלוא מובן של מילה, מזמן לא הייתי עם אישה.

היא נישקה אותי בלהט, דחפה לי את הלשון לפה, אני מרגיש את הרטיבות וזה מחרמן אותי יותר, אני ממש יכול לדמיין איך אני חודר לתוכה ומזיין אותה אבל כמו שצריך.

היד שלי עברה לה במפשעה, לא יכולתי יותר, פתאום האצבעות שלי מצאו את הדרך לתוך הפות הרך הזה שלה, נכנסות ויוצאות. אני מרגיש את זה חזק, אני מרגיש שבאמת יש לי את זה ולה יש את הרצון הזה להיות איתי.

היא יורדת לי, הזין שלי בתוך הפה שלה, היא מוצצת בהנאה, המון זמן לא נתקלתי באישה שמוצצת ככה, חשבתי לעצמי וכבר דמיינתי איך אני משחיל אותה חזק כמו שאומרים.

בשלב מסוים פשוט רציתי לקחת אותה למיטה, זרקתי אותה שם, פיסקתי את הרגליים וכבר הייתי בתוכה, היא נתנה לי לעשות בה מה שאני רוצה.

בתחילה זה היה איטי ואחר כך זה הלך וגבר ויותר ויותר, אני מת לגמור, אבל לא רוצה שהדבר המושלם הזה ייגמר.

כמה פעמים ואני גומר, הינה אני גומר בדיוק שהביפר שלה מצפצף ואז אני מבין כמעט את הכול.