ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


 

חוויה ארוטית עם נערת ליווי במרכז

את החוויה הזאת אי אפשר לשכוח, חוויה מדהימה, אני כל פעם משחזר אותה, כיום אני כבר נשוי, יש לי ילדים אבל בכל זאת, את החוויה עם מריאנה, אני לא שוכח, זה היה במרכז הארץ, יצאתי לפגישת עסקים,  הייתי רווק ביישן, לא הייתי מאותם שמוצאים מישהי בפאב ועושים סטוץ , זה היה מעבר ממני, לא קשור אליי.

באותו הערב היה לי יום קשה, הלקוח לא סגר את העסקה, הרגשתי קצת חסר אונים, מה עושים ואיך ממשיכים מכאן? רגע לפני שנסעתי, אני מרגיש יד על הכתף, ציפורניים סקסיות אדומות, אישה מושלמת, מראה מושלם. אי אפשר לתאר, פתאום הזרמים הקיפו אותי, אי אפשר להסביר מה שהרגשתי, פתאום כל הבעיות נשארו מאחור.

קמתי, היא הסתובבה ודפקה לי נשיקה, אין לי מושג מיהי, מאיפה היא באה? לקח לי כמה דקות להבין שזו מריאנה, היא שירתה איתי בצבא, לא זיהיתי, בכל זאת עברו להם דאז עשר שנים.

התהלכנו בחוף הים, דיברנו המון, זה היה באמת מפתיע, לא צפיתי שתהיה פגישה מדהימה כזאת. אישה מושלמת.

התיישבנו והיא שוב נישקה אותי, הסמקתי, אני לא רגיל לתעוזה, רוב הנשים שלי הן רחוקות מזה. הלכנו אליה לחדר, רקדנו בלב החדר, היה חדר מדהים, סקסי, יצרי משהו, היא הובילה אותי מבלי שארגיש לג'קוזי, היא מילאה אותו במים ,האדים הקיפו אותנו, הרגשתי שזה נוגע בכל חלק וחלק בי.

פתאום מצאתי את עצמי ערום איתה בתוך המים האלו, התנשקנו וכל הסכר התפרץ, לא היה צריך לעצור או להוביל לשום מקום.

פתאום היא פשוט התיישבה עליי, היא לקחה את המושכות לידיים, זיינה אותי חזק, זיינה כמו שרק היא כנראה יודעת לעשות.

זה חירפן אותי, התחושה הייתה עילאית, משהו מדהים, משהו חזק יותר מתמיד. כמה פעמים, היא עולה ויורדת, גונחת בטירוף, אני שומע אותה והיא שומעת אותי, אנחנו מזדיינים בטירוף, פתאום אין שום גבולות ואין שום דבר שיעצור, אנחנו חרמנים אש.

היא רוצה לגמור, אני סותם לה את הפה שלא תצעק, היא גומרת בכל זאת, נושכת לי את האצבעות. אני מרגיש בעננים.

אני בתוכה עוד כמה רגעים ואז גומר כמו מטורף, פרץ שאין לתאר, אורגזמה שרק בסרטים אפשר לדמיין אותה.

וואו, זאת בהחלט הייתה חוויה שלא לחינם מציפה אותי אחת לכמה זמן.