ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


קארה קלטה את תסכולה של ניקי ושאלה את ניקי אם היא רוצה שתעזור לה להסיר את המכנסיים שלי. ניקי גנחה "אהה". זה באמת ריגש אותי. קארה עומדת להסיר את מכנסיי בזמן שאני יונק מחזה נפלא.

כשניקי הייתה על גבה, הייתי על צד ימין שלי. קארה זחלה אל מאחוריי ותפסה את מכנסיי באזור המותן והחלה להוריד אותם באיטיות. יכולתי להרגיש את המגע הרך של ידיה מחליקות לאורך רגליי. כשקארה הורידה את המכנסיים עד לשוקיים שלי, היא הניחה את ידיה על כל רגל והחלה להוריד את המכנסיים עם גב הידיים תוך שהיא גם מלטפת את רגליי.

לא מיהרתי להסיר אותם כשהליטוף הרך כלפי מטה על שתי הרגליים הקשה אותי יותר מהקשה. כשהמכנסיים כמעט ירדו לגמרי, התחלתי ללטף ולשפשף את הוואגינה הרטובה של ניקי. הייתי בעולם משלי. כשהמכנסיים ירדו לבסוף, ניקי החלה ללטף את איבר המין שלי. קארה הניחה את שתי ידיה והחלה בקרסוליי וליטפה כלפי מעלה לאורך רגליי ועל הישבן החשוף שלי.

קארה הסירה אז את החולצה שלי והחלה לשפשף את גבי. עברתי למצב בו אני בין רגליה של ניקי. היה זה הזמן ללקק ולסלק את הוואגינה שלה. הרמתי את החצאית של ניקי עד למותניה כדי שלא תפריע לוואגינה שלה להיאכל. ניקי הייתה באקסטזה.

בלי היסוס אמרתי, "ג'ון, תסיר את השמלה של ניקי עבורי". לא הספקתי לומר את זה וג'ון הופיע משום מקום עם ידיו על השמלה, מרים אותה באיטיות כלפי מעלה. שמתי לב שכאשר ג'ון הרים את השמלה עד לחזה של ניקי, הוא החליק את גב הידיים על החזה של ניקי כשהוא מרים את השמלה עד לראש שלה.

לראות זאת ריגש אותי וראיתי שגם ניקי גנחה קצת חזק יותר כאשר ידיו החליקו על החזה שלה.

קארה עדיין שפשפה בעדינות את גבי בזמן ששכבתי על בטני ואכלתי את הוואגינה הטעימה של ניקי. הסתכלתי למעלה על ג'ון, בעוד אני עדיין קבור בוואגינה של ניקי ואמרתי לו שניקי גנחה כשהידיים שלו נגעו בחזה שלה ואני חושב שהיא תאהב אם יגעו בה יותר.

ראיתי את ג'ון מסתכל על קארה, מחכה לאיזה סימן של אישור. יכולתי לראות לפי המבט על פניו של ג'ון שהוא מוכן לעשות כל דבר בשביל אישורה של קארה. לג'ון היה המבט של כלבלב מסכן. יכולתי לראות שקארה נתנה לג'ון הנהון קל של אישור. מהר כמו ברק, הפה של ג'ון היה על החזה השמאלי של ניקי כשהוא מלטף את החזה הימני שלה.

כנראה שקארה הרגישה חופשייה לעשות מה שהיא רוצה כיוון שג'ון היה יונק חזה יפהפה. קארה לקחה את ידה הימנית, הגיעה מאחורי ותחתיי כדי לתפוס את האשכים ואיבר המין שלי ולהוציא אותם מאחורי בזמן שאני עדיין על בטני.

כיוון שקארה הייתה בצד שמאל שלי, התגלגלתי מעט על צד ימין כדי להקל על הגישה לאיבר המין והאשכים שלי. כשהגעתי מעט על צד ימין, קארה הגיעה מאחורי האשכים והחלה לעסות אותם. לא יכולתי שלא לגנוח בקול. קארה לקחה זאת כסימן לאישור.

הייתי על סף פיצוץ. לאכול את הוואגינה הטעימה ביותר בזמן שעוסקים באיבר המין והאשכים שלי. לא חשבתי שזה יכול להשתפר, אבל אז, קארה התקדמה והתחילה לינוק את איבר המין הקשה שלי. גניחותיי הפכו לבלתי נשלטות וניקי הייתה צריכה להסתכל לראות מה קורה איתי.

הסתכלתי למעלה וראיתי את עיניה של ניקי כשהיא ראתה שאני מקבל מציצה. עיניה נצצו והיא אמרה "אוי פאק כן! תמצצי את האיבר המין שלו וליקי את האשכים שלו. הוא אוהב את זה!"

לראות זאת רק גרם לניקי להיות יותר חרמנית. היא רצתה איבר מין קשה בפה שלה והיא לא עמדה להישאר מאחור. ניקי גרמה לג'ון לעלות על ברכיו בצד ימין שלה כשהיא עדיין על גבה. ראיתי שניקי תפסה את איבר המין הארוך והנוקשה של ג'ון והחלה להכניס אותו באיטיות לפיה, לוקחת אותו עד הסוף.

אני לא יודע איך הצלחתי להחזיק מעמד ולא לפוצץ את מטען החום שלי בפיה של קארה בזמן שראיתי את ניקי נותנת לג'ון מציצה. ניקי נתנה לג'ון מציצה רטובה ומרושלת. יכולתי לראות רצועות רוק על איבר המין של ג'ון בכל פעם שהוא יצא מפיה החם של ניקי.

המשכתי לומר לעצמי שוב ושוב בראש, אל תבוא, אל תבוא.

לראות את ניקי נותנת לג'ון מציצה מרושלת ולבסוף לראות אותו פולט את מטענו בפיה של אשתי היה כל מה שיכולתי לקחת.

פוצצתי את מטען החום שלי בפיה של קארה. עדיין אכלתי את הוואגינה של ניקי כל הזמן הזה. ג'ון, ניקי ואני כולנו גמרנו תוך שניות זה מזה. ניקי לפעמים מסוגלת להשפריץ. כשהיא גמרה אחרי שקיבלה את המטען של ג'ון בפה שלה, היא השפריצה שלושה מטענים ענקיים של נוזל לתוך פי. הצלחתי לבלוע את רוב זה, אבל חלק ניתז על פניי, מה שאני אוהב.

ראיתי שניקי נתנה למטען של ג'ון לנזול מפיה ולרדת על סנטרה ועל השמיכה. קארה בלעה את כל המטען שלי וליקקה את איבר המין שלי נקי.

ג'ון, ניקי ואני הרגשנו רע שלא ניתנה לקארה ההזדמנות לגמור. הוחלט שנעלה כולנו לחדר המלון שלנו, כיוון שהוא היה קרוב יותר כדי לקחת הפסקה ולגרום לקארה להיות מסופקת.

כשהגענו לחדר שלנו, כולנו אכלנו קצת גבינה וביסקוויטים יחד עם כריכים קרירים מגוונים. התייבשנו עם מיצים ואז שתינו כמה משקאות מעורבים לפני שהתחלנו שוב.

לא בטוח של מי הייתה הרעיון הזה, אבל זו הייתה או ניקי או קארה. ניקי אמרה שאנחנו צריכים להתקלח ולהתנקות. נשמע כמו תוכנית. ואז השאר יצא. כולנו היינו צריכים לקחת פיסת נייר ולרשום את שמנו עליה ולשים אותה בדלי הקרח. כל אחד מאיתנו ימשוך פתק ומי שימשוך את שמו ייאלץ להתקלח עם אותו אדם.

יכולתי לראות שג'ון לא היה כל כך מרוצה מהרעיון הזה וגם אני לא. מה אם ג'ון ואני נקבל את שמו אחד של השני. טוב, כבר היה לילה מטורף ומה הסיכויים שזה יקרה.

בסדר, אנחנו מוכנים לבחור שמות למקלחת עם בן זוג. אבל רגע, עכשיו קארה מדברת. עדכון על המשחק עם מקלחת עם בן זוג. קארה אמרה שכל מי שאנחנו מתקלחים איתו, כל אחד מהזוגות ייאלץ לשטוף את האחר עם סבון ומים בידיים חשופות באזורים הפרטיים.

או לעזאזל… זה יכול להיות פנטסטי, או שזה יכול להיות הרסני. התחושה הטובה שלי לא הייתה כל כך טובה באותו רגע.

בסדר… זהו זה, אין יותר שינויים.

חשבתי על משיכת שמות והגעתי למסקנה שהרעיון של משיכת שמות יהיה בעל סיכוי קטן לעבוד כיוון שמישהו כנראה ימשוך את שמו שלו וזה יזרוק את המשחק.

הגעתי עם רעיון. להוציא את שמה של קארה מהדלי ומי שהיא תבחר יתקלח איתה, כיוון שהיא לא גמרה עדיין זה יהיה בונוס שהיא תבחר את בן הזוג למקלחת שלה. השניים הנותרים יצטרכו להתקלח יחד.

יצאנו לדרך. קארה הוציאה את שמה והוציאה את השם המנצח שיתקלח איתה. ג'ון ואני מקווים שהיא תבחר את אחד מאיתנו. לא, אוי לא… היא הוציאה את שמו של ניקי.

משחק הוא משחק וכולנו הסכמנו לשחק ולשחק בהגינות.

מי מזוגות יתקלח קודם. הגברים או הנשים. ג'ון אומר שהוא עומד להכין לכולנו משקאות טריים ואני אמרתי שאני אעזור. כן, הנשים הולכות קודם ממש כמו נערות ליווי בתל אביב