ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


להגשים את החלום עם נערה רטובה יותר מתמיד – נערות ליווי

אני לא יכול להתעלם מזה, כשפגשתי את נערות ליווי מדהימות בפעם ראשונה, ידעתי שזה מה שאני צריך ורוצה, אישה מדהימה, שאין לי שום אחריות כלפיה ואין לנו שום מחויבות זה לזו. ככה זה שמוצאים מישהי מדהימה שנותנת מענה לזה.

להגשים חלום? אם כבר אז רק עם נערות ליווי, יש לזה קטע חזק, אי אפשר לברוח מזה, ככה זה, כשבוחרים מישהי כל כך סקסית ושווה, נערות ליווי זה בהחלט משהו שתמיד רציתי לעצמי, לממש אהבה, ארוטיקה, ככה זה שרוצים אהבה.

התקשרתי, בשיחה אחת ענו לי נערות ליווי, משרד נערות ליווי ומתוכן מצאתי נערת ליווי שמתאימה לי, מישהי שנראית מדהים, אני אוהב להגשים את כל הפנטזיות שלי.

היא לא התביישה להזמין אותה אליי, חייכנית, מתוקה, סקסית, היה בה כל מה שיש באישה, הכול ביחד, מראה מושלם.

היא פתחה לי את הדלת עם בגד שקוף, משהו שנראה מושלם, הגוף שלה היה ערום מתחת, הכול זקור, שדיים זקורים, מראה מדהים.

היא גירתה אותי לפני שהכול בכלל החל, הידיים שלי מצאו את עצמן ישירות אל השדיים שלה, לא יכולתי שלא להגיש את הידיים והיא לא עצרה אותי, היא אפשרה לי לגעת בה חופשי.

אני נשכב על המיטה, היא עושה בי הכול, היא לוקחת את הידיים שלה, מעסה אותי עם שמן, אני מרגיש את המגע, את התחושה המושלמת, אני מרגיש את השמן מועבר מהגוף שלה לגוף שלי, אין לתאר את איך שזה מרגיש.

אני מלקק אותה, היא מלקקת אותי בחזרה, אני מרגיש שהעיסוי הזה ייגמר במשהו שהוא הרבה מעבר. הגוף שלה על הגוף שלי, אנחנו מחליפים תפקידים בצורה מטורפת, היא על הגוף שלי, מסיירת עליו, אני מת להשכיב אותה ופשוט לחדור אליה.

היא לא אומרת לי שום דבר, אני מכניעה אותה ואז מפסק את רגליה וחודר אליה, הכול קורה בתנוחה המסיונרית, היא נותנת לי לפלוש אליה, אני חודר כמה פעמים ולא יכול לעצור את זה, גומר כמו מטורף בתוכה.

אנחנו נשכבים זה לצד זו, אני יודע שעוד אראה אותה, זה רק עניין של זמן, יהיה עוד זמן שאני אפגוש בה זה בטוח.

אנחנו קובעים באותו מקום, בעוד שבוע מהיום, אני כבר מתגעגע ורוצה ליישם את זה בכל הכוח, אולי אפילו אקדים את המפגש, אני אקדים, אני בטוח שזה הדבר הנכון.