ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


מועדון הליפט באילת היה סגור בפני הקהל הרחב. שמו של המועדון הלך לפניו כאחד המועדונים הטובים ביותר בארץ, הוא היה מיועד לאנשי עסקים  בלבד. בעליו, שרוליק, איש עסקים ממולח, תושב העיר, למד את השטח לעומק ואז פתח את המועדון. צוות המקום נבחר בקפידה ובנות המקום אשר עבדו בתור נערות ליווי באילת היו הבנות המובחרות והמקצועיות ביותר שיש. הוא שמר עליהם כמו על עיניו, וגם מקרב אנשי העסקים הרבים מהארץ ומחו"ל הכניסה לא הייתה פתוחה בפני כולם. שמן של אותן נערות ליווי באילת שלו הלך לפניהן המחיר עבור שירותיהן היה בהתאם.

ברונו, איש עסקים מיליארדר מוונצואלה, הגיע לאילת פעמיים בשנה לפחות לשילוב של עסקים והנאה. כל הגעה שלו הייתה לחודש במהלכה הוא סגר עסקאות בהיקף של מאות אלפי דולרים כל עסקה, מול לקוחות וספקים ממקומות חובקי עולם. הוא היה אחד מהלקוחות המועדפים של שרוליק ובנותיו. הכבוד והפירגון היו הדדיים והוא ידע לפנק את נערות הליווי של שרוליק הרבה מעבר לתשלום הגבוה ששילם עבור שירותיהן. יחסי המין אתו היו תענוג צרוף לשני הצדדים. הוא היה איש חם במלוא מובן המילה וכך הוא אהב גם את בנותיו. אור, נערת הליווי המועדפת עליו, גרמה לשערות עורפו להסתמר כל פעם מחדש. גומת החן שבלטה כשחייכה אליו המיסה אותו, וגופה התאים לגופו בשלמות מדהימה כמו כפפה לכף יד. כאילו נוצרה עבורו.

"אהובתי" גנח כשהיה בתוכה, חום נרתיקה שרף את הזין שלו בלהבה של תשוקה. הוא נשק לכל סנטימטר בגופה בהערצה מוחלטת, נושם את ריח הווניל שיצא מנקבוביות עורה כמו חמצן לתאי מוחו. אור הביטה עמוק לתוך עיניו ונשקה לשפתיו המשורטטות ברכות מוחלטת. "ברונו" גנחה "תמשיך, אהובי. אל תעצור לעולם". הוא הגביר את קצב החדירות שלו לתוכה, עמוק יותר ויותר עד שגמר בתוכה בכמויות.  היא שלבה את רגליה סביב מותניו, לא נותנת לו לצאת מתוכה. במשך דקות ארוכות הם שכבו כך כרוכים אחד בשנייה עד שעמד לו הזין שוב בתוכה. הוא התחיל לנוע לאט וברכות, מושך אותה יחד אתו לסקס ארוך ומלא באהבה הדדית, עד גמרה מוחלטת ומלאת סיפוק של שניהם ביחד.

הוא לקח אותה אתו כשחזר לוונצואלה.