ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


מפגשים דיסקרטיים עם נערות ליווי

 

יש מפגשים שהם בהחלט בלתי נשכחים, את מריאנה הכרתי במסגרת סיבוב/ מפגשים עסקיים שלי בארץ הקודש. אני חי בארצות הברית, הגעתי במקרה לכאן ופגשתי אותה, החלטתי שאני משתמש בשירותים שלה.

מפגשים דיסקרטיים זה בהחלט משהו שאני אוהב, יש לי חברה, אבל זה באמת לא הפריע לי להכיר מישהי מדהימה שתלווה אותי בזמן השהות שלי בישראל.

מריאנה הייתה מאותן סוג נשים שאי אפשר לפספס, נראית מדהים, מחייכת תמיד, היא הייתה בהחלט חלק מושלם, אדם מושלם כדי לצאת אתו למסע, אפילו אם זה מסע קצר, זה לא חייב להיות ארוך. אז בחרתי בה, אמרתי מה יכול להיות.

זה התחיל בפגישות מדהימות, היא התלוותה איתי והיה כיף, המון צחוק ואז מבלי לתכנן את זה מראש, מצאנו את עצמנו במיטה, היא הייתה איתי במיטה ללא מחויבות, ללא תנאים ובגלל זה בהחלט שזה בא לי בצורה הטובה ביותר.

היא ליקקה את תנוך האוזן שלי פתאום בלי הודעה מראש, זה הדליק אותי, היא לא הייתה צריכה להגיד לי יותר מדי.

אישה במלוא מובן המילה כמו שאני אוהב וצריך, היא ניגשה איתי ישר לעניין, לא היה צריך לשכנע, לא היה צריך לעשות כלום.

היא פשוט הלכה על זה בענק, היא לא שאלה שום שאלה, היא אהבה ורצתה לזרום איתי, מה שיהיה יהיה. השפתיים הרכות שלה לחשו לי לתוך האוזן, זה גירה אותי ברמות קשות.

לא רציתי לעשות שום דבר חוץ מלחדור אליה עמוק, כמה שיותר עמוק, להרגיש אותה, ללטף אותה, לא לוותר על שום חלק ממנה ובה.

היא פיסקה לי את הרגליים בלי מאמץ, לא הייתי צריך להגיד שום דבר, פשוט עשיתי את זה, ליקקתי אותה, ליקקתי את החלקים הכי כמוסים בגוף שלה.

היא גמרה לי לתוך הלשון, הרגשתי אותה וכבר רציתי שוב להיות בתוכה. נשכבנו זה בזרועות זו שם במיטה וקצת על הריצפה, הכול קרה שם.

היה לנו שבוע מדהים, לא רצינו שהוא ייגמר והוא אכן לא נגמר כל כך מהר. הבטחנו אחד לשנייה שאם אני מגיע, אני פונה אך ורק אליה ולה, רוצה להיות איתה ובתוכה. אין שום אישה שתתקרב למה שהיא מסוגלת לעשות לי.

וואו, זו הייתה חוויה של החיים, מרגש ביותר.