ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


מפגשים מהסוג האחר – נערות ליווי מושלמות

תמיד היה לי חשקים על נערות ליווי, לא יודע איך להסביר את זה, הן כל כך מושלמות, המראה שלהן, אי אפשר לפספס אותו, הן נראות מדהים.

אני זוכר את החיוך, אי אפשר לשכוח אותו, מאותן נערות ליווי מעבר לחיוך הזה, השפתיים, אוי השפתיים, אני יכול הייתי לדמיין איך הן סוגרות על האיבר שלי, מנשקות, משקיעות במשך שעות בי. עולות ויורדות ואני גונח, זו לפחות הייתה ההתרשמות שלי עם נערות ליווי מהעבר.

בפעם הזאת פשוט קבעתי עם אחת מהן בחדר בדירה דיסקרטית, לא רציתי שאף אחד יידע או ישמע, חיפשתי פרטיות על כל המשתמע מכך.

היא חיכתה לי במקום ובדיוק בשעה שנקבעה לי מראש, הכול היה מטוקטק שאין לתאר, את החיוך הזה, אני לא אשכח אותו .

היא נכנסה לחדר הראשי, סימנה לי עם האצבע להתקרב אליה, אי אפשר היה לפספס את זה, אני אומר את זה כמה פעמים, זה היה שיא ההתרגשות.

היא השילה בעדינות את הבגדים מעליה, חזייה, מכנסיים, עקבים ונשארה רק עם תחתונים סקסיים, משהו שאני מתרגש רק מלספר עליו.

היא ביקשה שאכרע ברך, תפסתי את שני הירכיים שלה, הפנים שלי היו בתוך הפות שלה, מלקק אותה בטבעיות.

אני מנשק את האזור הרגיש והאישי הזה שלה, זה היה מדהים, אני מלקק אותה בטבעיות, מנשק אותה בעדינות והיא זורמת או יותר נכון מאפשרת לי לזרום לעשות את זה.

אני מרגיש איך היא מתחרפנת מזה, היא מתחרמנת, אני יכול לדמיין איך היא מרגישה שאני נכנס לתוכה, כמו הלשון שלי, מסייר בתוכה, מלקק אותה, היא גונחת, אני גונח בחזרה, אני רוצה לזיין אותה חזק. אנחנו לא יכולים להתאפק יותר וקופצים לחדר הסמוך, היא שוכבת על המיטה, אני ממשיך ללקק את כל גופה, הידיים שלי אוחזות את השדיים שלה, הפה שלי על הפטמה שלה, היא גונחת שוב, אני מלקק אותה ברכות ומגניב אצבעות אל תוך הכוס הרטוב הזה שלה.

אני רוצה לגמור רק מזה שאני מענג אותה והיא מתענגת על כל רגע. אני חודר  אליה, זהו, מגיע שלב שאני פשוט מת לגמור, היא זורקת אותי לצד, מתיישבת עליי ורוכבת עליי כמו משוגעת, אני לא יכול יותר, אני גומר בתוכה והיא מיד איתי גומרת כמו מטורפת, אנחנו יחד מגיעים לשיא, לאורגזמה שאין לתאר אותה. משהו שגורם להנאה מושלמת.