ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


 

מפגשים מהסוג האישי – נערות ליווי באזור המרכז

תמיד היה לי חלום, להיות עם מישהי שהיא לא בת הזוג שלי. מזמן כבר הבנתי שיש הבדל גדול בין התאהבות לאהבה, כשהאהבה נמצאת אבל אין את הניצוץ, את התחושה הזאת של הביחד, כל מה שנשאר לי זה למצוא אלטרנטיבה מושלמת. מישהי שתקבל אותי כמו שאני, לא תכתיב לי שום דבר, תאפשר לי לקחת את זה בדיוק לאן שאני חולם ורוצה.

אז העזתי, עשיתי מעשה שהמון אנשים חוששים לעשות, בחרתי אישה מושלמת, נערות ליווי זה קטע מהחיים שלי, כשהייתי צעיר, לפני שהייתה לי זוגיות יציבה, בחרתי בהן, להעביר רגע מדהים, שיחה, מישהי שתבין אותי ולא תשפוט אותי. שפשוט יהיה לי כיף איתה, בלי יותר מדי הסברים.

מילה, זה השם שלה, היא הייתה עולה חדשה מהונגריה, נראית בדיוק כמו שאני אוהב, אמנם האנגלית שלי לא משהו ועדיין, זו בהחלט בחירה טובה. יש קטע בנשים זרות, נשים שהן לא ישראליות.

מילה הייתה רומנטית, כשהיא הגיעה אליי לדירה, היא נראתה עדינה במיוחד, לא פרובוקטיבית מדי כמו כל נערות ליווי שהכרתי. היה בה קסם, עניין של סוד.

היא אהבה לרקוד, היא שאלה אותי אם יש לי בבית עמוד, אמרתי לה שלא, אז היא פשוט אלתרה לי מופע.

העמוד היה באמצע, התיישבתי על הספה, היא התחילה לרקוד על העמוד, השילה בגד אחר בגד, היא רוקדת בהתרגשות וזה מרגש אותי אף יותר.

אני רוצה לגעת בה, ללטף אותה, לנשק אבל היא לא נותנת לי. בשלב מסוים היא עוזבת את העמוד, היא מתחילה לגעת בעצמה, היא מלטפת את שדיה, אני מוציא את האיבר שלי מהמכנסיים ומביא לעצמי ביד, מתבונן בה, לא צריך שום דבר.

אני מדמיין מה אני הולך לעשות לה, ניגש אליה, כבר לא יכול יותר, לוקח אותה בזרועותיי ישר אל החדר.

היא נשכבת על המיטה, אני מפשק את רגליה, מלקק אותה, מנשק אותה בלהט, הגופות שלנו מתערבבים, אני חודר אליה בעדינות, היא מפסקת את רגליה שוב, היא מלטפת לי את הגב, מלפפת את הרגליים שלי סביב הישבן. זה מגרה אותי יותר, אני מגביר את הקצב, זה מחרפן אותי יותר.

אני מתחיל לזיין אותה יותר חזק, מרגיש שזה עדיין לא השיא, אני מתרגש ומרוגש, מרים את הישבן שלי למעלה, לוקח אתנחתא, חודר אליה חזק כמה חדירות וגומר כמו משוגע בתוכה, גומר כאילו אין מחר.