ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


מפגשים מהסוג הלוהט – נערות ליווי בארץ

אני אוהב לבקר אצל נערות ליווי, תמיד אהבתי, אני לא מסתיר את זה, אני אוהב את זה, במקום קשר רציני, במקום משהו מחייב, נערות ליווי זה החיים.

אהבה, רגש, מגע, כל מיני דברים שמתמזגים והופכים לדבר האמיתי, אני אוהב נערות ליווי, אני מחובר אליהן, רוצה לחוש, לטעום להרגיש והכי חשוב, אני לא רוצה משהו מחייב.

אני זוכר את הפעם הראשונה שלי, בהתחלה היססתי, לא הייתי בטוח שזה מה שאני רוצה, נערות ליווי זה הדבר המושלם.

את הראשונה פגשתי דרך חבר שהמליץ לי על מישהי שווה במיוחד, קראו לה אנה, עולה חדשה מאיטליה, היא היגרה לשם ממדינות רוסיה. עבדה שנים ברוסיה ואז הגיע לארץ החופש.

שתינו איזה דרינק קטן, הכרות, חיוכים, זה הוביל ישר למיטה בלי יותר מדי דיבורים. פעם זה היה אצלי, פעם אצלה, אבל הפעם הראשונה הייתה באמת באותו בית מדהים, דירה דיסקרטית בלב העיר.

היא הפשילה מעליי את המכנסיים ,התכופפה ופשוט מצצה לי בטירוף, היא אהבה את זה, זה היה חלק ממנה, הרגשתי שהיא בנויה לזה.

היא ממש אהבה את זה, וואו אמרתי לחבר ששאל, המלצתי עליה בחום, תמיד זכרתי איך הייתה מחדירה את כולי לתוכה, גומעת ממני כל חלק וחלק, שואבת אותי לתוך הפה הלוהט הזה שלה, הכול עצור וחם ואני עוד שנייה גומר לתוכה.

זה מרגיש לי הכי מדהים שיש, אני רוצה לחוש, לגעת, לטעום את הטעמים. אני מרים אותה בעדינות, מושיב אותה על דרגש בחדר, מפסק את רגליה ומזיין אותה בפראות בדיוק כמו שהיא ואני אוהבים. אני שומע  את הגניחות שלה, הן בתוך האוזן שלי, יותר מהר, יותר לאט, אני מזיין אותה חזק. מרגיש שעוד שנייה אני מתפוצץ בתוכה, אני כל כך רוצה לגמור בתוכה.

אני צועק את הצעקות האחרונות שלי ובום מתפוצץ כמו מטורף, אני גומר לתוכה ובתוכה והיא מאפשרת לזה לקרות עוד כמה שניות עד הרגע שבו אנחנו נזרקים על הריצפה  ומעשנים את הסיגריה שבאה בדיוק אחרי.

וואו זה היה מושלם, את זה לא אשכח, אבל שסיימה את הלימודים הייתי צריך למצוא מישהי שתחליף אותה, מישהי מושלמת שתיתן לי בכל פעם מחדש ערבים בלתי נשכחים של סקס לוהט וחם.