ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


מפגש ראשוני עם נערות ליווי בדרום הארץ

 

היו כמה פעמים שניסיתי לפגוש נשים שהן לא נערות ליווי אבל לא צלח לי, לא נמשכתי אליהן, הכול היה כזה שמרני וסגור, זה לא בשבילי במלוא מובן המילה.

חלמתי כבר אז על אישה מדהימה, בוגרת שאוהבת מין, מישהי שלא מוותרת על הרגעים המרגשים ביותר. אני אוהב נשים סקסיות, אני לא מוותר על הנועזות שבהן וכך למעשה מצאתי את עצמי במפגש ראשון עם נערות ליווי, אתם יכולים לקרוא לזה סוג של דייט כי זה היה אפילו קצת רומנטי אם יורשה לי לומר. אחרי הכול, מה קרה? נערות ליווי הן לא בנות אדם? הן הנשים בה' הידיעה ששווה ביותר לצאת איתן.

מה שחשוב לי להגיד כאן שזה לא תמיד יוצא לפועל, לפעמים אתה פוגש מישהי וזה לא זה, אתה מרגיש שזה בכלל לא בכיוון, הן אף פעם לא באמת שם במאה אחוז, זה לא סקסי, זה לא נועז ואני מת כבר על משהו נועז, פשוט עד היום זה ממש לא יצא לי. אז החלטתי ללכת בדרך אחרת, אני הולך לפגוש נערות ליווי, אישה יפה, עסיסית, מישהי כלבבי.

קבענו בפאב שהיה ליד הבית, לא יותר מדי רחוק, פתאום אני רואה אישה מדהימה באה אליי, אי אפשר לתאר את היופי שלה, זה התאים לי בול, לפחות בול לפטנזיות שלי. היה לה אודם מדהים, ציפורניים מטופחות, אי אפשר היה לפספס את הנראות שלה.

בהתחלה לא קלטתי, לא ידעתי מכיר או מכירה ומה עושים אם בכלל? היא ניגשה ישר לעניין, זה יאמר לזכותה.

הרמנו כמה דרינקים מדהימים והתמסטלנו כהוגן, סף החרמנות עלה , עלינו על המיטה וזה התחיל, היא פשוט זיינה אותי שם, היא לא דפקה לי יותר מדי חשבון, נשכה לי את הפטמה, נישקה לי את תנוך האוזן, הצוואר, הרגשתי שעומד לי בטירוף וכל מה שאני רוצה זה לחדור אליה.

כמה שניות עברו וכבר הייתי בתוכה, חדרתי אליה, לא יכולתי להתאפק יותר, גמרתי לתוך הכוס הרטוב שלה, כמה שניות ואני גומר כמו מטורף, היא אוחזת בי חזק ואני מרגיש שגם היא הגיעה לסיפוקה.

ככה הסתיים לו הערב וכבר חשבנו על הערב הבא ומה הולך לקרות שנייה אחרי.