ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


החיפוש לא נגמר, גם אחוריי לא נמלטו מבדיקה, הוא נצמד אלי מהצד והרגשתי את הזין שלו נלחץ אל גופי, קודם הוא ליטף וצבט את פלחי ישבני המוצקים ואז העביר אצבע חוקרת לאורך החריץ שביניהם, אותה אצבע שעדיין משומנת באותו מיץ-כוס-שמנוני שלי, ודחף לי אותה, "רק בודק שאת לא מחביאה שם משהו" הוא לחש באוזני בקול ציני כשהרגיש ברעד שעובר בגופי והעמיק עם האצבע עוד יותר וגניחת ההנאה של דולי הזכירה לי שגם אני צריכה להראות שאני נהנית, אם אני רוצה שיזמינו אותי גם הלאה, אז גנחתי, גניחת הנאה קולנית והרגשתי את הזין של הבודק הצמוד אלי מזדקר עוד יותר.

"אוקיי, תסתובבו" הם התרחקו מאתנו מעט כשהחליטו שמזמזו אותנו מספיק, "הסברת לה מה יקרה לה?" אחד מהם שאל את דולי בעוד השני שולף מצלמת וידיאו קטנה ממגירה בשידה שעמדה בצד.

"כן, אדוני השוטר" היא ציחקקה בתשובה.

"מה היא הסבירה לך?" הוא פנה אלי בעוד השני מתחיל להקליט ולצלם אותי.

סיפרתי לו את כל מה שדולי הסבירה לי שיקרה ושאני אדרש לעשות, מדי פעם הוא עצר אותי לצורך שאלת הבהרה והמשכתי, כשסיימתי הוא פנה אלי בקול רשמי "ואת מוכנה לעשות את זה מרצונך החופשי?"

"מרצוני החופשי, אף אחד לא מכריח אותי" עניתי.

"ולא תהיה לך שום טענה נגד בית האחווה או מי מדיירו בעתיד בגין זה?"

"לא, לא תהייה".

"אוקיי" והם פנו לדולי, "את עדה שהכל מרצונה החופשי"

"אני עדה", נערות ליווי בצפון .

"ומה את רוצה?" הוא חייך אליה.

"להכנס"

"אז למה את מחכה?"

למה שקרה דולי לא הכינה אותי, בתנועה חתולית מהירה היא הורידה את חולצת הבטן שלה וחשפה את שדיה, עוד תנועה מהירה וגם החצאית ירדה. דולי הכניסה אותם אל תיק הגב הקטן שהביאה, הניחה אותו בפינה יחד עם עוד כמה תיקים כאלה ונעמדה מול אחד הגברברים שחסם בגופו את הגישה אל הדלת, "את כרטיס הכניסה בבקשה" הוא חייך אליה, שלח יד, אחז במשולש הבד של החוטיני שלה ובמשיכה אחת חזקה תלש אותם מעליה, משאיר אותה עירומה, "קחי" הוא הגיש לה שרשרת, כמו זאת שהם ענדו על צווארם אבל בלי חרוזים, "בבקשה, תכנסי" הוא פתח מעט את הדלת והרעש גבר אבל לא הצלחתי לראות מה קורה בפנים, וברגע שהיא חמקה פנימה הוא סגר את הדלת חזרה, "ואת, מה את רוצה?" הוא פנה אלי וחייך.

"להכנס"

"אז למה את מחכה?" הוא ניגש ושלף צעיף שחור וזוג מספריים מאותה שידה שבצד, "תסתובבי!".

הסתובבתי והוא קשר את הצעיף לעיניי, מוודא שאני לא יכולה להציץ, "ידים על העורף!" הוא חיכה שאשלב את כפות ידיי על עורפי וקשר לי אותם ככה, "בואי, ניקח אותך למלך ומלכת המסיבה" הם אחזו בי משני צדדי ופתחו את הדלת.

הרעש הכה בי, רעש חזק של חוגגים צוהלים וגניחות יצריות קולניות שלא משאירות ספק ממה הן נובעות. "פנו דרך" כרז אחד המלווים שלי בקול כשהם אוחזים בי ומובילים אותי משני צדדי, "פנו דרך לבשר טרי" הכריז גם השני והרעש הלך ונחלש ושמעתי את נהמת הקהל שהחל להתאסף סביבנו, "פנו דרך, בשר טרי מובל אל מלך ומלכת המסיבה" הכריז הראשון והפעם שמעתי מחיאות כפיים וקריאות "בשר טרי" מכל עבר.

הם הובילו אותי והעמידו אותי על במה קטנה, או אולי היה זה שולחן נמוך, "ביץ' (Bitch), על הברכים, המלך והמלכה עומדים מולך" אחד מהם אמר לי וכדי למנוע ספק שניהם לחצו לי על הכתף, כל אחד בצידו, ואילצו אותי לרדת, "ברוכה הבאה ביץ'" שמעתי קול בס גברי סמכותי ורעד עבר בגופי, ידעתי של מי זה, של המתאבק השרירי והגדול, קפטן נבחרת ההאבקות של האוניברסיטה, "ביץ' תגידי שלום לזרג המלכותי" שמעתי אותו מתקרב והרגשתי את ראש הזין הגדול נושק לשפתיי.