ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


שלושה כללים עקריים יש במסיבות האלה היא הסבירה לי ובהם היא התמקדה.

הראשון: החרוזים, כל דבר במסיבה נקנה בחרוזים! גברברי האחווה מקבלים בתחילת הערב 20 חרוזים שמושחלים על השרשרת שעל צווארם ואיתם קונים את הבירות (ובירה, המשקה היחיד במסיבה, היא מרכיב מרכזי בחגיגה) ואיתם הם גם "מתגמלים" אותנו הבנות על כל בקשה שלהם. לכל בקשה יש מחיר מינימום, תמיד אפשר להוסיף גם טיפ:), מציצה-בלי-לבלוע או ליקוק (גם בנות יכולות לבקש שירדו להן אחרי שהשיגו לעצמן חרוזים) שווה חרוז אחד, מציצה-עם-לבלוע או כּוֹס בירה נרכשים בשני חרוזים (כן, בירה יקרה יותר מסתם מציצה), זיון בדלת הקדמית בשלושה וביקור בדלת האחורית בארבעה אבל יש גם קנסות, אם מלך המסיבה מחליט שאת לא שואפת מספיק למגע, לא עושה מספיק כדי להרוויח חרוזים, הוא יכול לקנוס אותך או לאסור למכור לך בירה.

השני: הסימנים. אפשר כמובן גם לדבר, לבקש, אבל הדרך היותר נפוצה היא לסמן וסימון אינו בקשה! לסימון אסור להגיד לא! גם בחורה שמסמנת (אם יש לה חרוזים לקנות את בקשתה) אסור לגברבר להגיד לה 'לא'. סימן עם הבוהן למטה הוא דרישה לרדת למצוץ או ללקק, לפנק. סימון בכף יד ימין עם כל האצבעות כלפי מטה היא דרישה לרדת לדוגי והדלת שבה הוא יכנס תקבע את כמות החרוזים שהוא יחויב לשלם. נערות ליווי בחיפה , סימון עם האצבע לבוא אחריו היא דרישה להתכופף במקום שהוא יבחר, על שולחן הפינג-פונג, כסא הבר או הקיר וגם פה הדלת שבה הוא יכנס תקבע את כמות החרוזים שהוא יצטרך לשלם, וכשאשה עושה את זה הגברבר נדרש לשכב על הגב ולתת לה לדהור.

הכלל השלישי: רכישת הכרטיס למסיבה הבאה. את הכרטיס למסיבה הבאה הבנות קונות ב-13 חרוזים כשהמסיבה המשותפת מסתיימת, וזה אולי נשמע קל להשיג אבל אם חושבים על זה שהבנות גם צריכות לקנות לעצמן בירה, ורצוי הרבה בשביל המצב רוח, ואולי גם שילקקו אותן קצת, לא מגיע? אז זאת משימה לא קלה אבל… בחצות, כשהמסיבה המשותפת מסתיימת, בת שלא הצליחה "לחסוך" 13 חרוזים ורוצה כרטיס למסיבה הבאה יכולה להעמיד את עצמה למכירה ותמורת השלמת החרוזים הנדרשת היא תלך עם הגברבר ששילם לחדר שלו להשלים את הלילה וזה לא ששאר הבנות לא יכולות רק שאלה ש"נקנו" הן ביצ'יות שחייבות לעשות כל מה שדורשים מהן.

"קחי" מלכת הערב הגישה לי שרשרת לאיסוף חרוזים כמו שלכולם יש ועליה שני חרוזים, "זה ממני" היא חייכה, "על הליקוק המפנק, שיהיה לך לקנות בירה" היא ציחקקה, "ולפני שנכנס עוד עצה ממני, המנוסה, על תחשבי על החרוזים, פשוט תהני והם כבר יגיעו, מקסימום, את יודעת, בסוף כמו כולנו את תשלימי" היא חייכה, "ועכשיו בואי נכנס ותתחילי להשתולל, הרי בשביל זה כולנו באות לפה, לא?".

לשתות בירה לא הספקתי, ארבו לי, ברגע שנכנסתי חזרה לסלון דולי והגברבר שרק קודם דפק אותה, ולהפתעתי עמד לו מחדש, חיכו לי ליד הדלת, הוא סימן לי את סימן הדוגי והיא, חברתי לחדר, סימנה לי עם הבוהן למטה, זיון כפול הם קוראים לזה והשווי שלו בשוק החרוזים הוא הסכום של שניהם.

ירדתי, הגברבר ירד על ברכיו ונצמד אל ישבני מאחור בזמן שדולי נשכבה לפני והגישה לי את הכוס שלה לפינוק. קודם נתתי לו להכנס, לחדור לכוס שלי במכת אגן חזקה שהרעידה את גופי והרקידה את שדיי ולהתחיל לפמפם ואז הצמדתי את שפתי לשפתי הכוס של דולי והתחלתי לפנק אותה.

לרגע לא הבנתי מהו הטעם הזה שבפה שלי אבל אז נזכרתי שכבר זיינו את דולי ואני טועמת את אותו קוקטייל של מיצי הכּוּס שלה והשפיך שלו ואני לא יודעת למה אבל זה חירמן אותי.