ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


הגברבר זיין אותי מאחור, אוחז במותניי בשתי ידיו ומפמפם אותי חזק ומהר ולפי ההתנשפויות שלו היה ברור שהוא נהנה, ודולי הצמידה לי את ערוותה לפנים ואני פינקתי אותה וגם היא גנחה בהנאה, הזיין שלו כתש עמוק בתוכי, נכנס ויוצא, משתפשף בין שפתי הכוס ומתחכך בין קירות נרתיקי המשומנים, דוהר אל עבר הגמירה שלו, והלשון שלי, התקועה עמוק בכוס של דולי, מצאה את הדגדגן שלה ושיחקה בו, תופסת ומוצצת אותו מריצה גם אותה אל האורגזמה שלה ואני? אני רק חיכיתי לניצוץ כדי להתפוצץ והניצוץ הגיע, בעצם שני ניצוצות שהגיעו ביחד, הגברבר ודולי גמרו בעת ובעונה אחת, הוא יורה את אותו שפיך-גברי-חמים עמוק בכוס שלי ודולי מציפה את פי באותו צוף-תענוגות-נשי שלה ואני הצטרפתי אליהם, מתפוצצת, רואה זיקוקים מתפוצצים מול עיניי וזרמים משתוללים בגופי, גומרת ביחד אתם.

עם שישה חרוזים בשרשרת מיהרתי לבר לקנות לי בירה, הייתי צריכה את זה, גם את האלכוהול שבבירה וגם רגע לנוח כי בזמן שאני שותה לא יכולים לסמן לי.

הפעם הצלחתי להגיע לבר, אבל ברגע שסיימתי לשתות אחד הגברברים סימן לי עם האצבע לבוא אחריו, הוביל אותי לשולחן הפינג-פונג וכופף אותי אליו.

נשענתי על השולחן כשכפות ידי עליו, צמודות, והמצח שלי עליהם, רגליי מפושקות ושדיי תלויים תחתיי, נמתחים בכוח הכובד ומתנועעים בקצב נשימתי. הגברבר עמד מאחורי וכיוון אז זקפתו בידו, לרגע נראה לי שהוא מכוון לכוס אבל אז הוא סטה ובתנועת אגן חזקה במיוחד השחיל אותי בתחת!

פאק! אם יגידו לכם שבפעם השניה באותו ערב זה לא כואב כשמשחילים אתכם בתחת אל תאמינו! החדירה שלו, כשאיל הברזל חדר את חומת פי הטבעת, כאבה בדיוק כמו בפעם הראשונה, כאילו תקעו לי שם שיפוד מלובן, ואז הוא התחיל לזיין, לפמפם, והפעם התרגלתי לזה יותר מהר, פי הטבעת נמתח סביבו ביתר קלות והכאב הלך ופחת מהר יותר, אז אם לזה מתכוונים שאומרים שזה פחות כואב אז פה זה נכון ומצד שלישי הצריבה שם הלכה והתחזקה אבל אותי הצריבה הזאת דווקא מחרמנת אז שוב נהניתי ואפילו עודדתי אותו, נערות ליווי בקריות.

בשני חרוזים מתוך הארבעה שהוא נתן לי קניתי לי עוד כוס בירה, בירה מחבית לא מהסוג המוכר, מהסוג שמוכרים בזול לבתי האחווה, שהדבר הכי טוב בה הוא אחוז האלכוהול הגבוה מה שהפך אותי ליותר עליזה ומה שעזר לי כשאחת הבחורות סימנה לי עם אגודל מופנה כלפי מטה.

הכוונה המקורית שלי הייתה למצוא עוד גברבר שיבקר לי בתחת ובכך אתקרב עד מרחק של זיון אחד ממכסת החרוזים כדי לקבל הזמנה אוטומטית אבל מה לעשות, לסימן חייבים לציית וירדתי לה, היא שכבה על הגב על אחד מהמזרונים הרבים הפזורים בסלון ואני שכבתי בין רגליה ופינקתי אותה, טועמת את טעמם של כל הגברברים שפרקו בה את תאוותם.

השעון הגדול המוקרן על הקיר בישר שלא נשאר הרבה זמן עד שישמע הבאזר (Buzzer) והמסיבה המשותפת תסתיים וכנראה שאלילת המסיבות לא רצתה שאני אגיע ליעד כי מייד אחריה עוד גברבר סימן לי לרדת ולמצוץ לו. מצצתי, הבחור המשהק הרבה מעמד לפני שהשפריץ לי בפה ובלעתי ו…את שני החרוזים שקיבלתי ממנו השקעתי בכוס בירה נוספת, להוריד את הטעם המלוח שמילא לי ת'פה.

היה לי ברור שאת מכסת החרוזים אני כבר לא אספיק לאסוף ובכל זאת, כשאחד הגברברים סימן לי לרדת לדוגי שמחתי, מסביבי כולם הזדיינו בלהט, כאילו רק עכשיו המסיבה התחילה, ואין שום סיבה שאני אביט בכל זה מהצד אז ירדתי, עמדתי על ארבע, נענעתי את ישבני בצורה מזמינה, לידי גם דולי עמדה על ארבע אז התנשקנו בשעה שהגברברים דפקו אותנו בלהט, לי הוא טחן את הכוס, וכשאני אומרת טחן אני מתכוונת חזק ומהר, אוחז במותני, נכנס ויוצא בין שפתי הכוס שלי ומשפשף בשפתיים הכל כך מגורות את הזין הגדול שלו לכל אורכו, ולדולי טחנו את התחת והיה ברור שהיא נהנית מזה.