ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


נרגשת יצאה נאטשה להתארגן ובחלוף הדקות, לחצה בחשש על כפתור המעלית, שהביאה אותה היישר ללשכה המפוארת, שהייתה מבודדת ושוממה מאדם, עקב חופשת חג מרוכזת.

בעוד היא משתאה, למראה הגגות האדומים, הנראים כה קטנים במבט מלמעלה, הרגישה לפתע זוג ידיים גדולות, עוטפות את גופה מאחור ושפתיים חמות נצמדות אל צווארה.

ההפתעה שיתקה את גופה, גל של התרגשות הציף אותה באחת, היא לא הספיקה וגם לא רצתה, למחות, אלא להיפך, שקעה במגע הגברי שהתאוותה לו והסעיר אותה ימים רבים.

גופו השרירי נצמד אל גופה מאחור, ידיו עוטפות אותה בחיבוק חם ושפתיו חולפות על פני צווארה בנשיקות רכות, מתעכבות ליניקה ארוכה וממשיכות במסען על העור הלבן הרך, כפות ידיו הגדולות, עלו וחפנו את זוג שדיה המלאים, מעל לבגדיה, כשגופו נצמד אליה חזק מאחור, אנקת תשוקה בלתי רצונית נפלטה מפיה כשחשה את אברו הדרוך נלחץ אל אחוריה, מתחכך בין לחיי התחת העגול והחטוב שלה, בד החצאית הדק לא הצליח לעמעם את המגע המטריף, נאטשה השעינה ראשה לאחור על כתפו של אילן כשידיו חופנות ומעסות את שדיה המפוארים, פטמותיה הזדקרו.

ביד זריזה פרם את כפתורי חולצתה, הסירה מעליה, מניח לחולצה ליפול אל הרצפה.

הוא שחרר את חגורתה, חצאיתה נשרה, גם היא, אל רצפת הפרקט הבוהקת, ידיו חדרו אל מתחת לחזייה מוצאות את בשר שדיה הרך והעדין, אצבעותיו חשו בפטמות שהזדקרו ניצבות, מצפות למגעו, כל שד מילא את כף ידו הגדולה, מתנפח למגע, מעביר בגופה זרמי עונג, ידו שחררה את אבזם החזייה, היא הצטרפה לשאר בגדיה שעל הרצפה, מותירה אותה מכוסה רק בתחתוניה השחורים, נאטשה חשה מסוחררת, שפתיו ינקו את בשר צווארה ידיו מעסות וחופנות את שדיה, אצבעותיו ממוללות את פטמותיה הזקורות ואגנו נצמד לאחוריה מחכך את אברו הזקור על לחיי עכוזה המפואר, העטוף בבד המשי הרך של תחתוניה השחורים, אנחות עונג ותאווה נשמעו בחלל החדר המפואר, ממש כמו נערות ליווי בצפון.

במהירות השתחרר מבגדיו, מכנסיו נשרו מטה יחד עם תחתוניו, הוא רכן מאחוריה, ידיו הורידו באחת את תחתוניה מטה, מותיר אותה עירומה, ניצבת עם גבה אליו, רגליה רועדות, ערוותה לוהטת ורטובה, הוא הרים את ידו, הניחה על גבה, לחץ עליו, מורה לה להתכופף קדימה, שלח את ידיו, אחז בלחיי אחוריה, מפריד ביניהם, השחיל אצבע ארוכה, לאורך חריץ ישבנה, היישר אל ערוותה המוצפת בנוזליה, האצבע החליקה פנימה בקלות חולפת על שפתותיה המגורות והנפוחות, חודרת פנימה אל המערה הלוהטת, רגליה רעדו, נהמות עונג ותאווה פרצו מפיה.

אילן לא עצר לרגע, משך את אצבעו הרטובה מאברה החם וקירב פניו לישבנה.

"לא, מה אתה עושה, אילן תפסיק זה… אני… אף פעם… אאווחח, ואוו ", לשונו עברה, מלקקת את חריץ ישבנה, מפי הטבעת ועד שפתיה התחתונות, מלקקת את נוזלי תשוקתה שנבעו מנרתיקה המגורה.

הוא התרומם על רגליו, נאטשה נאנקה ממעמקי גרונה, כשידיו ירדו אל אחוריה, מפשקות את רגליה ומכוונות את אברו הארוך, היישר אל הפתח הפעור הרטוב והמצפה, הזין החליק פנימה כשנאטשה מתכופפת קדימה נאחזת בשולי הכורסא שניצבה בסמוך לחלון, "ככןןןן", זעקת עונג פרצה מפיה, כשחשה את הזין הארוך חודר לתוכה, ממלא את מערתה, חשה שראשו התפוח נוגע בקצה רחמה, אילן אחז בצידי מתניה והחל נע בתוכה פנימה והחוצה, בתנועות ארוכות וקצובות, ידיו הדקו את אגנה אליו מחדירות עמוק ככל שניתן את הזין אל תוכה.

נאטשה זעקה מעונג ואגנה נע לאחור, פוגש את הדיפותיו, ממצה את מלוא העונג שהסב הזין החם והארוך, ידיו עברו אל שדיה מועכות אותם, אצבעותיו צבטו את פטמותיה. תנועותיו הלכו וגברו, טפיחות גופו על התחת המהמם נשמעו מגרות והרטיבות הציפה את שניהם, אילן החל נוהם בפראות מגביר את הקצב, נאטשה חשה כיצד הגל המטריף עולה מלמטה מציף את כל גופה, מתמקד בין רגליה בהתפרצות אדירה של גלי עונג.