ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


צהריים טובים לכולכם,

זו הייתה הפעם הראשונה שהחלטתי על ניסוי כזה. המועדון היה חשוך ונחמד להישאר בו. לא רציתי לעזוב. "הנה הזוג שלכם", אמרה אישה מוואטסאפ בנות שפגשה אותי, הצביעה על בחורה אחרת מוואטסאפ של שירותי נערות ליווי, כורעת ומלקקת נעל של מכר החדש שלי. "טוב, זה מספיק!" היא פקדה והאישה פרשה בצייתנות על ברכיה וידיה אל החדר ונשכבה על הספה, השיער מכורבל. חברתי החדשה הייתה אורנה, והעוזרת שלה נקראה סימה. סימה הייתה, אפשר לומר עירומה: החזה שלה היה כרוך סביב חבל סרוג מאחורי צווארה, צווארון כלב סביב צווארה, ובמותניים הייתה חגורה שאליה נקשר חבל, שעברה דרך המפשעה. פגשתי את אורנה במסיבה של נערות ליווי, שם היא לאחר שתי כוסות יין החליטה לפתוח בפניי את הסודות הקטנים והמלוכלכים שלה. התברר שב-30 שנותיה היא התעסקה בנטיות לסביות ובמוזרויות קטנות. עכשיו התברר על מה היא מדברת. היא אמרה לי שיש לה חברה עם נטיות דומות. היא עובדת עם הגברים במשרד כמזכירה אבל לא שוכבת עם אף אחד. עם זאת, היום היא החליטה שזה כמו עכשיו או לעולם לא. אישה יפה עם צורות שופעות – בהחלט הסכמתי.

"התפשטי, תרגישי כמו בבית, אני מקווה שתישארי כאן הרבה זמן," היא אמרה והשליכה מעליה את גלימתה. בשמלת הערב היא נראתה מהממת. "בואי נלך לחדר ונכיר טוב יותר" – ונכנסנו לחדר הגדול. ישבנו על הספה. האישה, ששכבה על הספה השנייה ליד הקיר, כרעה ברך מולנו. בפעם הראשונה, במסדרון, לא יכולתי לראות אותה טוב, אבל עכשיו, עם אור טוב, היא נראתה כמו יפיפייה אמתית. אפילו יותר יפה מחבר שלי מנערות ליווי. דמות יפה, בטן צמודה, והחזה – פשוט חלום! קייט הרימה את מבטה אל חברתי, ואז הביטה בי, הציצה למטה. ופנתה אל אורנה. "האם אתה מחבב אותו?" – היא שאלה, “כן” – סימה ענתה בשקט. פנים יפות, עיניים, וללא בגדים – התחלתי להתרגש בעל כורחי. "לך תעשה לו אמבטיה. נדבר קצת." אורנה חייכה, כי סימה לא יכלה לרסן את ההתרגשות והשמחה, היא קמה ורצה לשירותים ומשם, היא שמעה את קול המים. "אז, יקירי, נפגשת. אהבת אותה?" – היא שאלה וחייכה – ידה ליטפה בין רגלי, "אני רואה שאתה מרוצה." "טוב, אתה תגור אתה, תבדר אותה כשאני בעבודה, לפעמים תארח אותי, ביחד." אני רוצה, אתה יודע, גיוון לפעמים בחיי היומיום של הנשים שלנו". היד שלה כבר פתחה את כפתורי המכנסיים שלי וצללה לתוכם. "היום אתם מכירים אחד את השני טוב יותר, ומחר אבחן אתכם. תתפשט ולך, תשטוף!" הורדתי את החולצה, המכנסיים שלי כבר היו פתוחים והזין שלי היה ממש קשה. במהלך ההליך הזה, חברי הביט בי בשקיקה.

כאן אני עירומה לגמרי. "נשק את לילה טוב ולך," היא אמרה. ניגשתי והושטתי יד אליה כדי לנשק, אבל אחת מאותן נערות ליווי משכה אותי משם – "טיפשה, תנשק אותי בין הרגליים!" כרעתי ברך, הרמתי את קצה השמלה שלה ונכנסתי מתחתיו. בחושך, נגעתי בירכיה, הגעתי לפינת החמד – ונישקתי אותה כמה פעמים וליקקתי. היא גנחה והורידה את ירכיה. "כל הכבוד!" היא אמרה, כשיצאתי מהחצאית שלה, סטר לי על הגב של ה"לך!" ניגשתי לדלת השירותים, שמעתי את קול המים וריח השמפו. פתחתי את הדלת. היא עמדה כפופה ובחשה את המים בחדר האמבטיה. "היכנס לאמבטיה," קולה היה שקט ונעים, רעד מהתרגשות. היא לקחה את הזין שלו בשתי ידיה כמשהו שביר מאוד והחזיקה אותו עד שהתיישבת באמבטיה. היא ישבה על קצה האמבט כדי שהוא יוכל לראות אותה לגמרי. היא הנהנה בחיוך וקמה מאחורי, לקחה שמפו, הרטיבה לו את השיער והחלה לסבן אותו. לאחר מכן, היא גם טיפסה לשירותים מאחור והחלה לשפשף את הגוף, החזה שלה נח על גבו. הפטמות היו קשות ונעימות משפשפות את הגב שלו. אחרי שסיימנו עם זה, התחלנו לנגב אחד את השניה – היא ניגבה אותו, והוא עשה את זה בשבילה…