ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות

שמי ג'ו ושם אשתי ניקי. ניקי נהנית כשאני מקריא לה סיפורים ארוטיים מאתר SLS בזמן שאנחנו יושבים בחוץ ונהנים מהמשקאות שלנו ממש כמו נערות ליווי . אנחנו חברים לכל החיים באתר, אך אף פעם לא יצא לנו להיפגש עם מישהו או לנסות בכלל.

לפני זמן מה דיברנו על כך שיהיה נחמד להכיר זוג שגר במרחק של כמה מאות קילומטרים מאיתנו, שאולי נוכל להיות חברים טובים ואולי גם חברים עם הטבות. זה יהיה מצב שבו יהיה לנו רק מפגשים אינטימיים עם אותו זוג ונשמור על נאמנות בינינו במפגשים המקריים שלנו.

אנחנו מאוד בררנים ומשוגעים על ניקיון. הזוג חייב להיות מגולח למשעי, להיות מקצועיים ולשמור על מה שקורה בינינו בסוד.

כן, אנחנו מבקשים הרבה ואנחנו מבינים שסביר להניח שזה לעולם לא יתממש.

לפני כמה חודשים, ניקי ואני נסענו לפנמה סיטי, פלורידה, כדי לבקר בחוף, בברים ובמועדוני החשפנות. ניקי גדלה שם והיא מכירה את המקום ויש לה קשרים. ניקי הרוויחה את שכר הלימוד שלה בקולג' בעבודת חשפנות באחד המועדונים בשנות התשעים. עדיין יש לה גוף מדהים עם חזה גדול ומוצק.

עכשיו לסיפור. כשהגענו ביום שישי בסביבות הצהריים, עשינו קצת טיולים באזור החוף. ניקי לבשה שמלת קיץ דקה שהגיעה עד לקרסוליה. היה קל לראות את הפטמות הקשות שלה כשהן התחככו בחומר הרך. גם ידעתי שהיא לא לובשת תחתונים, מה שהפך את זה למרגש עוד יותר עבורי.

אני תמיד נהנה לראות את הגברים האחרים וגם הנשים מציצים לחזה הגדול ולפטמות המוצקות שלה בזמן שאנחנו הולכים יד ביד. הגיע הזמן להגיע לדירה ששכרנו ולהתארגן. הדירה שלנו הייתה על החוף עם מסעדות במרחק הליכה. אחרי שהתארגנו, הלכנו למסעדת פירות ים שבה אכלנו ושתינו כמה משקאות. אולי קצת יותר מדי משקאות. ניקי הייתה במצב רוח מרומם.

חזרנו לחדר שלנו ולקחנו שמיכה כדי לרדת לחוף. הלכנו לאורך החוף שבו הייתה רוח נעימה וקול הגלים המתנפצים על החוף היה מאוד מרגיע. החוף היה מאוד שקט ללא קהל היום ולא היינו צריכים ללכת רחוק כדי להתרחק מאורות הדירות שהשתקפו על החוף.

ניקי הניחה בזהירות את השמיכה על החול ושנינו התיישבנו. לפני שהבנו מה קורה, היינו כמו שני נערים שמתרגשים זה מזה. היינו בעולם משלנו כשינקתי מהחזה שלה וליטפתי את הוואגינה הצרה שלה שהתחילה להיות רטובה מרגע לרגע. ניקי הורידה את המכנסיים שלי קצת מעל לברכיים וליטפה את איבר המין שלי ביד רכה.

ניקי גנחה ברכות, לפחות חשבתי שהיא גונחת, כשהדברים התחילו להתחמם מאוד. כנראה שקול התשוקה שלנו התפשט לאורך החוף ותפס את תשומת לבם של זוג אחר.

במהלך התשוקה שלנו, שמעתי קולות מתקרבים. אמרתי לניקי שיש אנשים מתקרבים אלינו. הייתי קצת לחוץ, מרגיש כמו ילד שנתפס עם חברה שלו. ניקי אמרה לי לא לדאוג להם. אנחנו מבוגרים נשואים ומבוגרים עושים סקס. זה טבעי. עדיין לא הייתי נינוח עם הפולשים המתקרבים שלנו.

הזוג עצר במרחק של כחמישים עד שישים רגל והניח שמיכה כדי לשבת עליה. לעזאזל!!! כל החוף והם מתקרבים אלינו כך. ניקי אמרה לי להירגע. הם קרובים, אבל לא בתוך הבועה שלנו, תתעלם מהם.

ברור שהזוג שמע אותי ואת התחושות שלי על כך שהם קרובים מדי. האישה אמרה שהיא מצטערת שהפריעה לנו אבל זה באשמתה שהם התקרבו אלינו. טוב, אני סקרן עכשיו, למה זה באשמתה. דיברתי בקול רגיל ושאלתי למה זה באשמתך?

האישה אמרה שהיא ובעלה מבקרים בפנמה סיטי והיא התנהגה כמו ילדה. היא אמרה שהיא כנראה שתתה יותר מדי והיא רצתה לעשות משהו שתמיד רצתה לעשות. שאלתי אותה מה זה יכול להיות. היא אמרה שהיא תמיד רצתה להיות מציצנית ולצפות באחרים מקיימים יחסי מין. היא התנצלה שהתקרבה אלינו ושמענו אותה אומרת לבעלה שהם צריכים ללכת.

זה היה דבר מרגש לשמוע. זה הסביר הכל! אמרתי לזוג לא ללכת ושזה נשמע כמו פנטזיה מעניינת. בלי להתייעץ עם ניקי אמרתי לזוג להתקרב אלינו עם השמיכה שלהם. האישה אמרה, "לא, זה בסדר, אנחנו נלך". אמרתי לה שאני באמת רוצה שהם יבואו אלינו.

ראינו את הצלליות שלהם קמות, אוספות את השמיכה שלהם ומתקרבים אלינו. כשהגיעו יכולנו לראות שהם זוג בערך בגיל שלנו והם נראו מאוד נחמדים. הצגתי את ניקי ואת עצמי והאישה הציגה את עצמה כקארה ואת בעלה ג'ון. ג'ון היה מהסוג הנעים והשקט.

קארה לבשה חולצה בהירה וחצאית. ג'ון לבש מכנסיים קצרים וחולצה מכופתרת. הם היו זוג נאה. אחרי כמה דקות של שיחה, ניקי אמרה לי לחזור למה שעשיתי. ידעתי שניקי נרגשת בדיוק כמוני לדעת שנצפה בזמן קיום יחסי מין. תמיד פינטזנו בעבר על כך שיצפו בנו בזמן קיום יחסי מין.

ניקי נשכבה על גבה ואני חזרתי לינקות וללטף את החזה שלה בזמן שהיא הורידה את המכנסיים שלי כדי ללטף את איבר המין שלי. בזמן שינקתי מהחזה שלה, הייתי מסובב את ראשי כדי להציץ בחברים החדשים שלנו שצופים בנו. ראיתי שניקי עשתה את אותו הדבר. זו הייתה חוויה חדשה ומרגשת מאוד עבורנו.

קארה וג'ון פשוט ישבו על השמיכה שלהם, שניהם פונים אלינו. היה להם מקומות ישיבה בשורה הראשונה. כל מה שהם היו צריכים זה משקה קל ופופקורן. זה היה כמו להיות בתיאטרון למבוגרים. ניקי הורידה את המכנסיים שלי חלקית וניסתה להסיר אותם לגמרי, אך זרועותיה היו קצרות מדי. היא התסכלה בניסיונותיה להסיר אותם כשלא הרשיתי לה לשבת, כשהשארתי אותה למטה, יונק מהחזה שלה.