ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


המשלחות החלו להגיע לכפר האולימפי בסידני אחת אחרי השניה. קבוצת האצנים במשלחת ארצות הברית הייתה הקבוצה המרשימה ביותר. שמם של חלק מחברי המשלחת הלך לפניהם כחובבי סקס לא קטנים. עם כל המגבלות, חלקם תמיד מצא דרך להפר את חוקי הספורט הנוקשים לפני תחרויות ולמצוא את עצמם באורגיות עם נערות ליווי בכל מקום אליו הגיעו. תמיד הם מצאו את הדרך להתחמק מהשעיה , וזאת מכיוון שההישגים שלהם בתחרויות היו מדהימים. הם ידעו זאת ובהחלט ניצלו את המומנטום לטובתם.

שלושה ימים לפני תחילת התחרויות הם קיבלו ערב חופשי ויכלו לצאת מתחומי הכפר האולימפי לטייל בסידני. ג'ו וסקוט,  שניים מאצני הנבחרת, החליטו כמובן שהם יוצאים לזיין. ומה יותר טוב מאורגיה עם שתי נערות ליווי  בסידני? מהר מאד הם מצאו פאב במרכז העיר, ומפה לשם הם הצליחו להשיג טלפון של מכון ליווי שהיה ידוע בבנות האיכותיות ובניקיון שלו. מצוידים בזין מרשים כל אחד מהם ובתאבון בריא הם סיימו את כוס הבירה שלהם ונסעו. בגלל הגבלת הזמן שלהם לחזרה לכפר, הם לא רצו לבזבז יותר מדי זמן. הם הרגישו איך הזין עומד וגודל מהציפייה ועשר דקות לאחר שהגיעו למכון הם כבר מצאו את עצמם בסוויטה מפוארת יחד עם שתי נערות ליווי מהיפות והמושכות ביותר של המכון.

ג'ו משך אליו את הברונטית מבין, חופן את שדיה המלאים בידיו. פטמותיה הזדקרו למגע ידיו והיא גנחה קלות. היא הושיטה את ידה למכנסיו, תופסת את הזין שלו מבעד לבד, מרגישה את גודלו וקשיותו. לאט היא פתחה את כפתורי מכנסיו והורידה אותם יחד עם התחתונים שעליו, חושפת זין גדול ושחור שעומד כמו מגדל. המציצה שהיא נתנה לו הביאה אותו לגמירה מהירה תוך כדי עמידה. לא עבר זמן רב והוא השכיב אותה על המיטה, רגליה פשוקות לרווחה והיא מוכנה לקבל אותו לתוך הכוס החם והמגולח שלה. הוא נכנס אליה כולו, מרגיש את הרטיבות שלה ומשתגע.

סקוט בזמן זה זיין את הנערה השניה במקלחת מתחת לזרם המים, כשהיא צמודה לקיר והוא דוחף את הזין שלו לחור של התחת שלה. "אוח, אני גומר, אוחחח" גנח סקוט כשהרגיש את הביצים שלו מתקשות שניה לפני שגמר לה בפנים.

שבוע לאחר מכן הם זכו במדליות זהב כל אחד במקצה שלו.