ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


שלום לכל הנוכחים ולכל הנוכחות,

נתחיל בהיכרות קלה. קוראים לי אדריאן, אבל החברים הטובים שלי, כולל הלקוחות הקבועים שלי, קוראים אדרי, ואני מרשה גם לכם לקרוא לי כך. אני מציאה אמתית, ועל כך יעיד כל מי שמכיר אותי. למדתי משפטים באוניברסיטה מובילה בצפון, רק ברור שלא חשבתי לעסוק בזה, ככלות הכול, מה יותר טוב מאשר להיות חלק אינטגרלי מכל אותן נערות ליווי צפון? לא יקום ולא יהיה מקצוע יותר שווה מזה. הגובה שלי הוא מטר שישים ושבע, משמע – לא גבוהה מדי ולא נמוכה מדי. אני כהת עור, עם שיער ארוך, חלק ושופע, שחור כמובן. אני די רזה, ויש שיגידו בדיוק כמו שצריך, ותודות למכון הכושר המקומי שלי בצפון, אני שרירה וחטובה למשעי.

את ההצטרפות לקהילה של נערות ליווי צפון אני זוקפת לטובת החברה שלי משכבר הימים, הלא היא אהבה, וכן היא שינתה את שמה מהשם אהובה, נוכח האהבה הרבה שאופפת את חייה. זה התחיל בפגישה סתמית למדי, ואז אהבה הראתה לי את הפלוס שיש לה בחשבון העובר ושב בבנק שלה, והשאר כבר היסטוריה. מיד למחרת הצטרפתי לסוכנות של נערות ליווי בחיפה . ואין יותר שמחה וגאה ממני.

והיום אספר לכם על מפגש שגרתי שהיה לי עם הלקוח שנקרא לו אהוד, לצורך העניין, לשם שמירה על הפרטיות שלו. אני לעולם לא חושפת את הפרטים על הלקוחות שלי. נפגשנו לפני שבועיים בדירה שלו. אהוד גרוש כבר שנה. כן, בהחלט באים אליי המון גרושים, אבל גם נשואים. המפגש התחיל בחילופי דברי נימוסין ובשיח ענייני גרידא. ואז עברנו כמובן למיטה.

אהוד התכופף לעברי וחפן את השד הימני שלי ופתח את פיו, על מנת להכניס אותו לבפנים ולמצוץ אותו כמה שיותר חזר. שאגתי אנקה חרישית וקולנית כאחת, בעיקר בשל התרגשות מרוממת. בחושך, חוץ מלהרגיש אותו, שכחתי לספר לכם שבדיוק הייתה הפסקת חשמל, ייחלתי לחזרתו, כי החושך תמיד מפחית אותי. הוא לעס את השדיים שלי ומצץ אותם עמוקות. ואז התחיל לנשוך אותם קלות, והפטמות שלי ממש הזדקרו. הורדתי למטה את הידיים שלי, אחזתי לו בזין, ושמחתי לגלות עד כמה שהוא קשה ועומד.

אהוד המשיך במלאכת המחשבת שלו, הזיז את האצבעות שלו על גבי הקפלים של הנרתיק שלי, ופתח אותם קמעה, בעודו דוחף את אצבעותיו לכניסה הוורודה הפנימית שלי, מחוז מבצרי. נשמתי עמוקות בכל הכוח ונאנחתי מתוך הנאה גדולה.

ברור לי מאליו כי אהוד הוא גבר שבגברים, הוא יודע לענג אישה. הדבר היחיד שלא ברור לי, שעם כל הקסם האישי שלו, ועם כל הניסיון והמקצועיות שלו בסקס, למה לעזאזל הוא צריך בכלל נערות ליווי צפון?