ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


ערב טוב לכל הקוראים ולכל הקוראות,

קוראים לי חגית. אני בת שלושים ושתיים, וכבר אחת עשרה שנים שאני עובדת עם הסוכנות שמספקת שירותים של נערות ליווי בחיפה, שקוראים לה "מימוש כל המשאלות". אני אישה מאוד מרשימה. מתנשאת לגובה של מטר שבעים ושני סנטימטרים, רזה ושרירית, שדיים זקופים וחצופים, אף סולד, פה דובדבן ועיני ברקת נוצצות. מרבית העם הגברי מתרשם מהמראה החיצוני שלי כבר במפגש הראשוני, והשאר מתרשמים מהאישיות הסוחפת והכריזמטית שלי. בהתחלה התביישתי להשתייך לקהילה של נערות ליווי בחיפה. ככלות הכול, במה יש להתגאות אם את מוכרת את הגוף שלך תמורת כסף? אבל עם הזמן למדתי לאהוב את הרעיון שלא חסר לי כלום, כמו גם למדתי כל מיני טכניקות שעזרו לי לעבור את המשגלים עם הלקוחות שלי בהצלחה.

עם חלוף השנים הבנתי, שכאשר זה מגיע לעולם של נערות ליווי בחיפה, האקסקלוסיבי, אני מציעה חוויה חברתית, אשר הסטריאוטיפים שלה נעים משני קצוות המאזניים. מי שאינו מכיר את העולם הזה, נוטה לדמיין את הנורא מכל. את העובדה שגדלתי בבית חסר אמצעים, עברתי התעללויות פיסיות או מיניות, והייתי חייבת להיעשות נערת ליווי בחיפה. אבל המציאות שלי ממש שונה. גדלתי בבית ממוצע, ולא היה בו מחסור כלכלי. לא עברתי כל התעללות פיסית או מינית. פשוט רציתי לתרגם הלכה למעשה את האהבה שלי לסקס, ביחד עם הרצון להיות עצמאית כלכלית, ולהפסיק להיות תלויה בהורים שלי.

בעוד שבשיעור של בין חמישה עשר לבין שלושים אחוזים מבין הגברים במדינת ישראל צורכים ומשלמים ביד רחבה עבור השירותים של נערות ליווי בחיפה, נראה כי המקצוע שלי מקבל מקום של כבוד וגדל בהתמדה. יותר ויותר גברים השכילו להבין ולהעריך את הדיסקרטיות ואת הנוחות שכרוכה בשירותי הליווי שאני מספקת.

החיפושים הללו הדירו שינה מעיניי. לא הרגשתי שום תחושת אשמה במניעים הלא כל כך טהורים שלי, וביצעתי מחקר מקדים על אותם גברים מבוגרים ועשירים. השוגר דדי הראשון שהגיח לחיי היה אמיר. אמיר היה בן חמישים ושמונה, ואם נשפוט לפי המראה החיצוני שלי, ממש לא התפלאתי שהוא בודד. אמיר לא היה מעוניין בסקס ממני, אולי בגלל שהזין שלו כבר לא תפקד. בכל מקרה, הלכתי אתו לכל האירועים החברתיים והעסקיים, הוא עטף אותי במתנות יקרות, אך הוא דרש חזקה עליי. וזה לא התאים לי. נפרדנו לשלום, ואני ירדתי מהעץ של למצוא שוגר דדי…