ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


 

ג'ון הניח את יד ימין שלו על ראשי כדי לקבוע את התנועה מעלה ומטה לקצב נעים עבורו.

הדבר הבא שהבנתי הוא שפניה של ניקי היו בצד שמאל של ראשי והיא נישקה את צווארי והניחה לשון על אוזני. הוצאתי את איבר המין של ג'ון מפי והטיתי אותו לכיוון שלה. ניקי התקדמה ולקחה את איבר המין של ג'ון לגמרי לתוך גרונה.

ניקי ינקה את איבר המין ואז החלה להניח את לשונה החמה והלחה מעלה ומטה בצדו השמאלי. אז התחלתי להניח את לשוני מעלה ומטה בצדו הימני של הציר. לפעמים, הלשונות שלנו היו נפגשות.

ניקי חזרה לינוק את איבר המין ואני ירדתי והתחלתי לינוק את האשכים של ג'ון. הייתי מכניס אשך אחד לפי ואז את השני. ניקי הייתה עושה זאת לי וזה היה משגע אותי.

עם ג'ון שמקבל יניקה מאיבר המין שלו מניקי ויניקה של אשכיו ממני, ידעתי שג'ון לא יוכל להחזיק מעמד יותר מדי זמן לפני שיגמור.

בזמן שזה קרה, קארה הגיעה מאחוריי והתחילה ללקק את פי הטבעת שלי. זה היה משגע אותי.

כשג'ון עמד לירות את מטענו, ניקי ואני האטנו את הקצב כדי למנוע את השפיכה שלו. היה עוד מה לבוא. עכשיו היה תורה שלי ושל ניקי.

כולנו שינינו מקומות, כך שניקי ואני היו עם ראשינו על הכריות כדי לצפות.

קארה נכנסה בין רגליה של ניקי וג'ון נכנס בין רגליי. זה היה מחזה מרגש נוסף לצפות בו. קארה ירדה על ניקי, ליקקה, יונקת וליטפה את הוואגינה שלה וג'ון היה מלקק את איבר המין שלי כאילו אין מחר.

ג'ון גם לקח את הזמן לינוק את האשכים שלי ואז חזר לינוק את איבר המין שלי.

הסתכלתי על ניקי ואמרתי לה כמה אני אוהב אותה ושלעולם לא אשכח את הלילה הזה.

קארה וג'ון עבדו קסם עלינו. בין הצפייה והתחושה הנהדרת של יניקה לא יכולתי להחזיק מעמד יותר וניקי גם כן. שנינו התפוצצנו בו זמנית, משחררים בפיותיהם את מטענינו.

שנינו פלטנו גניחות חזקות שהיו חייבות להעיר את האורחים האחרים.

ראיתי את ג'ון בולע את כל המטען שלי כמו מקצוען וקארה עשתה את אותו הדבר על ניקי.

עכשיו ניקי ואני היינו צריכים לגרום לקארה וג'ון לגמור. ניקי ירדה והחלה לתת לג'ון מציצה ואני ירדתי על הוואגינה של קארה.

תוך דקות של ליקוק וליטוף הדגדגן של קארה היא הייתה עומדת לשחרר את מטענה בפי. ניקי עבדה על איבר המין של ג'ון עד שהוא היה בטירוף.

ניקי ואני צפינו זה בזה, מנסים לתאם את זה שקארה וג'ון יגמרו יחד. התוכנית שלנו עבדה בצורה מושלמת. קארה פלטה את מטעניה לתוך פי וג'ון שחרר את מטענו בפי של ניקי.

ניקי ינקה את ג'ון עד שהיה לה את כל מטענו בפיה. חשבתי שהיא בלעה את המטען, אבל ניקי זחלה אליי ונתנה לי נשיקה. כשהיא עשתה זאת, המטען החם, החלקלק של ג'ון זרם לתוך פי. זה היה בלתי צפוי, אך מרגש.

ניקי אמרה שג'ון בלע את המטען שלי, זה רק הוגן לבלוע את שלו. היינו צריכים לשמור על הכל שוויוני. היא צדקה כמו תמיד. בלעתי את המטען הגדול והחם של ג'ון.

זה היה לילה בלתי צפוי של הרפתקאות מיניות והפתעות שאף אחד מאיתנו, או בעצם אני צריך לומר, הארבעה מאיתנו, לא חשבנו שנשתתף בהם אי פעם.

מיותר לציין, שאף אחד מאיתנו לא בילה הרבה זמן מחוץ ובתוך פנמה סיטי. כולנו היינו לגמרי מותשים. כשחזרנו לכוחותינו, השתמשנו בהם לסקס.

לא הגענו לשום מועדוני חשפנות הפעם. עם זאת, כולנו עשינו חברים חדשים שנפגש שוב וכולנו הבטחנו להיות נאמנים רק לארבעה מאיתנו.

במפגש הבא שלנו, ניקי תכננה לה ולקרה לרקוד במועדון חשפנות שבו היא עבדה פעם בשביל ג'ון ועבורי. כמובן, רק ארבעתנו יהיו במפגשים מיניים. הבטחה היא הבטחה.