ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


שמי רוני, ואני יודע, במה זאת מיועדת לאותן נערות ליווי בקריות, ובטח לא לגברים שיספרו על נערות ליווי בקריות. אבל הרגשתי צורך לספר את הסיפור האישי שלי, שבוודאי תידהמו לקרוא אותו, וכך היה –

סוף כל סוף זה הגיע סוף השבוע. אספתי את החפצים שלי בהכרת תודה וכיביתי את המחשב. זה היה שבוע מהגיהינום. השרתים נפלו ארבע פעמים השבוע. מספר מחשבים קלטו וירוסים מאתרי פורנו. וסופת הרעמים גרמה נזק למספר מחשבים שלא היו מחוברים למגני מתח. בתור חבר בכיר ב- IT, עבדתי  המון שעות, על מנת שהכול יתוקן ויפעל בצורה חלקה. גם שעות נוספות לצערי עשיתי, בלי הכרה. כמעט ולא יצא לי לראות את בני המשפחה שלי השבוע. אך הערב תכננתי ללכת עמם לארוחת ערב ולהצגת בכורה. בדיוק כשכיביתי את כל האורות במשרד, צלצל הטלפון שלי. ומיהרתי להשיב. עניתי בנימוס, הגעתי למחלקת המחשבים, איך אוכל לעזור לכם? ומיד הבחנתי בקולה של אשתי יוכבד – הי ממי, רק רציתי להודיע ​​לך שהילדים רצו לבקר את ההורים שלי לסוף השבוע. נחזור במוצאי שבת, תהנה מסוף השבוע ותנוח כמה שיותר, יקירי".  עניתי – "כך אעשה. אני אוהב אותך". נפרדנו לשלום.

חשתי כעס ותסכול שעלו אט אט בחזה שלי. ככלות הכול, ציפיתי לבלות עם אשתי וילדיי בסופ"ש. באמת חיכיתי לזיין את אשתי. הנסיעה הביתה לא עשתה דבר כדי לשפר את מצב רוחי. עליתי במדרגות בבית הריק. שגרת שישי שלי תמיד הייתה דומה. נכנסתי דבר ראשון לאמבטיה, הפעלתי את המוזיקה חזק וירדתי למטבח כדי לשתות בירה. כשנכנסתי למטבח, שמעתי את שאגת מנוע ומוזיקת ​​טכנו ניכרים מבחוץ. כמובן שהלכתי לכיוון חזית הבית והצצתי מהחלון לכניסת הבית שלי. ראיתי מרצדס בצבע שחור שוקולד בחניה שלי, ואני זוכר שחשבתי לעצמי שהשכן כנראה נתן למישהו הנחיות גרועות. בזמן שהתבוננתי, המוזיקה והמנוע מדלת הנהג נפתחה.

אישה בלונדינית תוססת הגיחה מהרכב המפואר. היא הרכיבה משקפי שמש גדולים שכיסו את חצי פניה. היא מרחה בשפתון אדום בוהק את שפתיה ומעיל מפואר היה תלוי לקרסוליה. זה הראה את עקבי הפלטפורמה של שמונה סנטימטרים שהיא ענדה. התחלתי לחשוב שזאת חייבת להיות אחת מאותן נערות ליווי בקריות שאחד מהשכנים הרווקים הזמין ללילה סוער של תענוגות. בכתובת הלא נכונה. אבל היא סגרה את דלתה והלכה בכוונה אל דלת הבית שלי. היא צלצלה בפעמון הדלת וחיכתה בסבלנות ראויה לציון.

ניגשתי אל הדלת בהיסוס. מעולם לא עסקתי ולא אתעסק עם נערות ליווי בקריות. בליווי. פתחתי את הדלת. נערת הליווי חייכה בחושניות אליי וצעדה קדימה, הושיטה את ידה.

"אתה רוני"? שאלה. "אמממ…כן?" עניתי, "האם את בטוחה שיש לך את השם והכתובת הנכונים, גברתי?", שאלתי. זה רחוב עמוס לוין 11? היא שאלה. הנהנתי בראשי לחיוב. "זה כאן," עניתי, "מי שלח אותך? אשתי הולכת להרוג אותי." "אישה בשם יוכבד ביקשה ממני", אמרה האישה, "לכל סוף השבוע. יש לי תיק לילה באוטו. אני אתפוס אותו. רציתי לוודא שהגעתי לבית הנכון. אני חדווה מאת סוכנות נערות ליווי בקריות בדרך. אז אתה יודע איזה שם לגנוח כשאני מטלטלת את העולם שלך." בבירור שעשיתי עם יוכבד, היא אמרה שהיה לה חבל שלא יהיה לי סקס בסוף השבוע, והיא החליטה לדאוג לי. איזה אישה מדהימה יש לי, נכון? היה סקס של שכרון החושים. פעם ראשונה שלי עם נערת ליווי בקריות ובהחלט אחרונה…