ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


פנטזיות סקסיות עם נערות ליווי

היי אני הלן, אני מאותן נערות ליווי שפועלות מול  נערות ליווי אחרות במרכז הארץ, אנחנו לוקחות את החוויות שלנו צעד אחד קדימה, מאגדות, מרגישות, לוקחות את הרגש. מתות על גברים יפים, גברים שהם באמת שווים. אבל הכי חשוב, אנחנו לא מוותרות על גברים שמשלמים טוב כי זה כל החלק מהעניין.

אז בעוד כל הגברים שווים, לנו זה חשוב לשלם, לנו חשוב לעשות את זה אחרת, אנחנו נשים סקסיות, חבורה של נערות ליווי שוות, מנהלות סוג של יומן מדהים, בתוך היומן הזה אנחנו מאגדות את כל החוויות המיניות שלנו.

לאחרונה כולנו נחשפנו למקום שבו אנחנו מגשימות את כל הפנטזיות שלנו, היומן הזה שבו נשים וגברים נפגשים ומגשימים פנטזיות זה  השיא של החיים.

אני זוכרת את החיבורים החדשים, הפעמים שנפגשנו, הכימיה המדהימה, גברים נאים, עשירים, משהו שהוא כמו רומן בר חלוף אבל קיים ובועט ונושם באותם הרגעים.

בתחילה זה היה בקפה ואז זה נמשך לחדר השינה, שם זה התנפץ בצורה מטורפת, משהו שאין לתאר, תחושה, מגע, ריחות. שלמות.

לפני שכבר חשבתי על משהו אחר, התיישבנו יחד, נגענו, ליקקנו אחד את השנייה, זה הוביל אותנו למקומות נשגבים.

להתנשק, להתגפף, לגעת, להרגיש, הכול מתערבב לו ביחד, זה הרבה מעבר לעדינות, מקרים שאי אפשר לפספס. רגעים ששווה להנציח לעד, העור הופך חידודין חידודין, זה נשאר חקוק לי בגוף, עושים אהבה, מזדיינים, נוגעים, נשיקות, ריחות, צרחות, טעמים מדהימים של בינו לבינה.

מהמיטה זה עובר לג'קוזי וחוזר חלילה, בלב ליבו של החדרים, נשיקות וטעמים שאני זוכרת עד היום, היד שלו עוברת לי על הירך, נכנסת, האצבעות חודרות עמוק , אני יכולה להרגיש את המגע, את החיבורים, מגבת רטובה שמנקה את הרטיבות שיש לי בין הרגליים, הוא מנשק אותי ואז שוב, מנגב, הזין שלו זקור, אני מרגישה אותו מתקרב אליי וחודר אליי בעוצמה.

הצלחתי להרגיש את הזין שלו בתוכי, נע, מתנועע, מביא אותי לאורגזמה מטורפת וחזקה, גמרנו יחד, היינו זה לצד זו, משחזרים את הרגעים כאילו הם לא היו, זה חוזר על עצמו במעגל ומשאיר טעם של עוד.

אנחנו נרגעים ממה שהיה כאן לפני שנייה וכבר יודעים שהסיבוב הבא עומד להתרחש, הטעמים, הריחות, לפעמים כמה נערות ליווי ולפעמים זו רק אני לוקחת חלק במהלך הזה, בסיבוב המדהים הזה.