ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


הוא התחרפן מזה שהחברה שלו התמזמזה אתו כמו חתולת מין מיוחמת ותמיד עצרה לפני הזיון והשאירה אותו עם כאבי ביצים איומים. ככה היא שיחקה בו כמעט חודש, עד שהרגיש שהוא עומד להתפוצץ. כשחזר לביתו מתוסכל, אחרי שהוריד אותה בביתה, מצא את עצמו עם הזין ביד כשנכנס לאתרי סקס כדי להגיע לגמירה.
הוא גמר ועדיין…
מודעת סקס חושנית במיוחד של שלוש נערות ליווי באילת עוררה את סקרנותו ודמו. שלומי התחבט והתלבט, מאוהב בחברתו עד כלות. החרמנות שלו גברה עליו לבסוף והוא חייג למספר שהופיע על המסך. שני צלצולים וקול סקסי ומטריף נשמע באוזניו מצידו השני של הקו, כמו מנגינה לחושיו. הזין נעמד לו למשמע קולה. כששאלה אותו אם יש מישהי מיוחדת שירצה מאותה מודעה של נערות ליווי ביקש אותה. "אם את נראית כמו שאת נשמעת, אני לא מעוניין באף אחת אחרת". היא צחקקה והוא נדלק אף יותר. כעבור שעה הגיעה אליו לביתו.
שלומי פתח את הדלת כשלגופו השרירי תחתוניו בלבד. הזקפה הענקית שלו לא השאירה שום מקום לספק, הוא כבר היה מוכן ומזומן. בצעדים בטוחים נכנסה, ריח גופה בנחיריו. ריח של מיניות והבטחה לחוויה בלתי נשכחת. כל תנועה שלה וכל חלק ממנה מדיפים עוצמת סקס חייתית, חיוכה מזמין. הוא הצמיד אותה לקיר, נועל את הדלת במהירות. ידו כבר אוחזת את הבשר הרך שבין רגליה, שמלתה הקצרה מופשלת מעלה. מעבר לבד התחתון הקטנטן הוא הרגיש את החום שיצא ממנה ונגנב, קורע אותו בחוסר סבלנות ובתשוקה מטורפת. שלומי נכנס אל בין רגליה הפסוקות כשהיא בגבה אל הקיר, מרים את רגלה אל גובה מותניו. הזין העצום שלו נכנס לתוכה בכוח רב ושלומי נעצר לשנייה מההלם של להט הכוס שלה.
"אוח, כן, אוח. אני מת, אמא איזה כוס" גנח כשטחן אותה במהירות. טפיחות האשכים שלו בין רגליה נשמעו כשהזין שלו נכנס ויוצא ממנה במהירות גוברת והולכת. הוא גמר בתוכה בכמויות, הזרע ממשיך לצאת ממנו שניות ארוכות. הוא נשאר בתוכה, הזין עדיין זקוף. היא פשטה את שמלתה בזמן שנשא אותה בזרועותיו אל המיטה. הוא סובב אותה על בטנה ומשך אותה אליו, ברכיה מקופלות. בתנוחת דוגי הוא הרגיש את הכוס שלה מקבל את כולו, פלחי ישבנה בין ידיו. הוא התאימה את קצב תנועותיה אליו, מניעה את אגנה בגמישות וחושניות. הוא גמר שוב ושוב בתוכה במשך כל אותו לילה.