ישראל סקס - נערות ליווי , דירות דיסקרטיות


כשאני חושב על כך ,הפגישה עם הלקוח הזה הייתה שונה מהרגיל, אבל אחריו כאשר נכנסה לקוחה אחרת והטרידה אותי מינית זה הדליק אותי. למעשה, זו לא באמת הייתה הטרדה זה רק היה בדמיון שלי. חיכיתי לה במשרד, היא נכנסה, הניחה את המסמכים ושאלה אותי אם אני חותם, אמרתי לה שאני אחתום בתנאי שתיתן לי לנעוץ בה את הזין החם והלוהט הזה שלי

היא זרמה איתי ישר, ניגשתי אליה, שיחקתי עם הכוס שלה מסתבר שלא הלכה עם תחתונים וזה גירה אותי יותר. האצבעות שלי גלשו פנימה, מרגיש כל חלק וחלק בכוס הרטוב הזה שלה, השפתיים על הפטמות הזקורות שלה. אני מרגיש שהיא רוצה לגמור, שומע את הגניחות המדהימות שלה.

אוח נערות ליווי בחיפה חשבתי לעצמי, מי צריך אותן כשיש לקוחות כאלה מתמסרות. היא יורדת לי, מוצצת לי הפעם היא זו ששולטת בי, היא מלקקת אותי מכף רגל ועד ראש, אני מרגיש את הזין שלי בתוך הפה שלה, נע, היא נכנסת ויוצאת, אני מרגיש שאני מת לגמור לה בתוך הפה אבל מתאפק, לא רוצה שזה יהיה ככה.

אני מרים אותה מעלה, מושיב אותה על הזין שלי והגוף שלה מוטה לאחור טיפה נשען על השולחן והנה זה מתחיל, אני מרגיש איך הזין נכנס בעדינות ואז כולו בתוכה.

אני מצליף לה בישבן, מרגיש איך היא רוצה את זה וכל הצלפה החדירה הופכת עמוקה יותר ויותר. אני גומר בתוכה, מרגיש איך הזרע ניגר החוצה, מרגיש איך היא גומרת יחד איתי.

נערות ליווי בקריות לוהטות !

האנחות שלה לא עוזבות אותי, אוח אתה טוב אוח אתה אני שומע בלי סוף ושוב גומר, רוצה שזה לא ייגמר.

היא יורדת ממני על ברכיה, לוקחת שוב את הזין שלי, אוחזת בו חזק ומוצצת עד שלא נשאר שום זכר לזרע עליו.

היא קמה, מתבוננת בי איך שאני שרוע באיזו פינה, היא מתלבשת ואני מסמן לה מה זהו? נערות ליווי בחיפה אתה יודע… היא אומרת ואז נופל לי האסימון.